Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد خاص آقای خاص در فوتبال ایتالیا + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر خوزه مورینیو
خوزه مورینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
سرمربی آ.اس رم در بازی های خانگی سری آ بدون شکست به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور پرتگالی تیم فوتبال رم با پیروزی تیمش در مسابقه‌ هفته پنجم رقابت‌های سری آ به رکورد 41 بازی بدون شکست در تاریخ بازی‌های خانگی سری آ رسید.

تیم فوتبال آ اس رُم ایتالیا  Italy Soccer Champions League Roma - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
ورزش
رم 1 اودینزه 0؛ بازگشت آقای خاص به کورس بالای جدول

ژوزه مورینیو تاکنون در بازی های خانگی خود در سری آ شکست نخورده است. او به عنوان سرمربی اینتر 38 بازی خانگی را در سری آ بدون باخت سپری کرد و اکنون به عنوان سرمربی رم نیز 3 بازی خانگی خود را بدون شکست و البته با برد پشت سر گذاشته است.

مورینیو اکنون برای رسیدن به رکورد تاریخی آلگری در تاریخ رقابت های سری آ، تنها به پیروزی و یا تساوی در یک مسابقه خانگی دیگر نیاز دارد تا به رکورد تاریخی آلگری در فوتبال ایتالیا دست یابد.

آلگری رکورد 42 مسابقه خانگی بدون شکست را به نام خود ثبت کرده است و اکنون مورینیو تنها یک مسابقه خانگی دیگر نیاز دارد تا رکوردی دیگر را در فوتبال اروپا به نام خود کند.

بای بعدی خانگی شاگردان مورینیو 11 میزان در چارچوب هفته هفتم سری‌آ و مقابل امپولی برگزار می‌شود. مسابقه‌ای که برای مورینیو با سایر دیدار‌ها تفاوت زیادی دارد.

قابل ذکر است که مورینیو در سال های 2002 تا 2011 موفق به ثبت رکورد 150 بازی پیاپی خانگی بدون شکست در رقابت های لیگ شد. او با پورتو، چلسی، اینتر و رئال مادرید این رکورد ماندگار را به ثبت رساند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала