Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقطه ضعف کاماوینگا در رئال مشخص شد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر ادواردو کاماوینگا
ادواردو کاماوینگا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
ادواردو کاماوینگا ستاره فرانسوی رئال مادرید در مورد وضعیت اش پس از شروع درخشان در لوس‌بلانکوس صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در روز پایانی نقل و انتقالات برخلاف انتظارات، رئال ماردید نتوانست کیلیان امباپه را از پاریسن جرمن جذب کند و در عوض این تیم یک بازیکن فرانسوی دیگر به خدمت گرفت.

رئال در ددلاین دی توانست با مبلغی در حدود 30 میلیون پوند ادواردو کاماوینگا هافبک دفاعی – میانی 18 ساله باشگاه رن فرانسه را جذب کند. وی می‌تواند جانشین بلند مدتی خوب برای کاسمیرو یا تونی کروس و گزینه‌ی ذخیره مناسبی برای هر دو باشد.

ستاره جوان فرانسوی رئال مادرید خیلی زود خودش را با شرایط تیم وفق داده ولی عدم تسلطش به اسپانیایی او را آزار می دهد و به همین خاطر این مسئله برایش به نقطه ضعف بدل گشته است.

وی اظهار داشت:” شاید مشکل ترین بخش کار برای من زبان است چرا که نمی توانم با دیگران بگو و بخند و شوخی کنم و هنوز نتوانسته ام اسپانیایی را به خوبی مدیریت کنم. ”

در حقیقت یکی از ویژگی های کاماوینگا شوخ طبع بودنش است و به همین خاطر سخت است که نتواند اسپانیایی صحبت کند و با بقیه بازیکنان بگوید و بخندد.

در همین حال ادواردو کاماوینگا لبخند می زند. در مادرید خوشحال است و برای او به عنوان یک جوان 18 ساله، فشارها اهمیتی ندارند. ادواردو این روزها حمایت کل خانواده اش را دارد و همین مسئله باعث آرامش ذهنی او می شود.

​در حقیقت در روز معارفه کاماوینگا، والدین به همراه چهار خواهر و دو برابر  ادواردو نیز حضور داشتند. در حقیقت خانواده کاماوینگا در این روزها از او دور نشده اند و از این بازیکن حمایت می کنند.

خانواده ادواردو از زمان مهاجرت از جمهوری کنگو دوران سختی را داشتند. پدر کاماوینگا حس می کرد که ادواردو با درخشش در فوتبال می تواند خانواده اش را از نظر مالی نجات بدهد و البته این خانواده هم رخ داد.

ادواردو با موفقیت دوران فوتبالش توانست به خانواده هم کمک کند و البته رابطه خوب با خانواده هم در موفقیت وی نقش داشته است.

او به سراغ رشته های دیگری رفته بود اما به خاطر مادرش فوتبالیست شد و پدرش هم همواره به او بور داشت و حالا آنچلوتی کاملا به وی اعتماد دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала