Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: در این کشور شما را به خاطر هیچ و پوچ اخراج می‌کنند!

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا می‌گوید که او نمی داند به چه علت مقابل کادیز اخراج شد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا پس از کسب تساوی بدون گل مقابل کادیز، ضمن شرکت در کنفرانس مطبوعاتی، نظراتش در خصوص عملکرد شاگردانش را بیان کرد.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
ورزش
توقف بارسا در زمین کادیز؛ ادامه بحران با تیمی که بردن را فراموش کرده
سرمربی بارسلونا که در این بازی با کارت سرخ داور بازی مواجه شد و احتمالا دو جلسه محرومیت را در پیش خواهد داشت، در مورد علت اخراج خودش گفت:«به خاطر عصبانیت نبود. به خاطر این بود که به داور چهارم گفتم که توپ دیگری در زمین است و بتوانم او را مجبور به توقف بازی کنم. در این کشور، داورها بدون دلیل اخراج می کنند. بدون هیچ دلیلی!»
مربی هالندی آبی‌اناری‌ها در دامه در خصوص عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت:«ناراضی ام چون 4 یا 5 موقعیت عالی گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم. می خواهم به نگرش تیم توجه داشته باشم، نه موقعیت شخصی خودم. باید واقع بین باشید و  نگاهی به ترکیبی که امروز در اختیار داشتیم بیاندازید، 7 بازیکن مصدوم داریم که همه آنها می توانند بازیکن ثابت ترکیب ما باشند.»
کومان در پایان در خصوص آیندۀ خودش در بارسا گفت:«ناراضی هستم زیرا ما چهار یا پنج موقعیت خوب داشتیم اما به گل نرسیدیم. در 25 دقیقه پایانی ما یک یار کمتر داشتیم اما نگرش ما تغییری نکرد. درباره آینده خودم چیزی نمی دانم. به نگرش فراتر از آینده ام اهمیت می دهم. به نظر می رسد اگر برنده شوم، ادامه می دهم و اگر نه، باید مربی دیگری پیدا کنند. این هم جواب برای شما.»

بارسلونا در چارچوب هفته ششم لالیگا، مهمان کادیز بود. بلوگرانا که فصل قبل مقابل این تیم در کسب پیروزی ناکام مانده بود، امشب هم نتوانست کاری از پیش ببرد و با نتیجه 0-0 متوقف شد تا جایگاه رونالد کومان بیش از پیش به خطر بیافتد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала