Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی آسنسیو جدی بود، اما آنچلوتی نگذاشت

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر Russia Soccer Champions League CSKA - Real
Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
وکیل آسنسیو می‌گوید که سرمربی ایتالیایی این بازیکن را از خروج و رفتن به تیمی دیگر منع کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، هوراسیو گاجولی وکیل آسنسیو در مصاحبه با کادنا سر گفت که این بازیکن در آستانه ترک رئال مادرید بوده اما آنچلوتی مخالفت کرده است.

وی در مورد موارد مختلف اظهار نظر کرد:

شروع فصل:” بعد از شروع فصل با خو دفکر می کردیم که چه اتفاقی رخ داده است؟ استرس نداشتیم اما به این فکر می کردیم که در ژانویه چه کار کنیم چرا که نمی خواستیم فصلی این گونه را داشته باشد.

آسنسیو بعد از مصدومیتش حس خوبی داشت. به نظرم این که 30 ثانیه بعد از بازگشت از مصدومیت گل زد برایش خوب نبود چرا که امید بیش از حدی را ایجاد کرد.”

پیشنهادها:” باشگاه هایی بودند که می گفتند آسنسیو می تواند با حضور در پست هافبک هجومی بهترین عملکردش را داشته باشد اما آنچلوتی می گفت:” من به تو اطمینان دارم.” چطور پاسخ منفی داد؟ آنچلوتی چهار روز پیش این را گفت. آنچلوتی کسی بود که رفتنش را متوقف کرد.

رئال مادرید به خاطر صلاح خودش مشکلی با رفتنش نداشت. باشگاه به او اطمینان داشت اما می خواست جدا شود تا بهترین سطحش را ارائه بدهد و برگردد. آنچلوتی به او گفت که به این بازیکن برای حضور در خط هافبک اعتماد دارد. به او گفت:” می خواهم که بمانی.”

او می دانست که مارکو وینگر نیست. باید در خط هافبک بازی کند. این نکته خوبی بود. اخیرا این را گفت. با این وجود در هفته های اخیر به این فکر می کردیم که در جنوری چه کار کنیم چرا که نباید فصل این گونه پیش می رفت.”

​پست ایده آلش:”در سیستم 2-4-4 او پشت مهاجمان بازی می کند. او محدودیت های دفاعی خود را دارد و مستقیم بازی کردن را ترجیح می دهد. مارکو در خط هافبک می تواند نقش کروس یا مودریچ را هم داشته باشد. هافبک میانی نیست اما می تواند کمی جلوتر بازی کند.

مارکو چهارشنبه وقتی فهمید که قرار است در خط هافبک بازی کند، خیلی خوشحال شد. مارکو می خواهد احساس کند که مهم است. به مارکو خیلی اعتماد دارم. از 9 سالگی او را می شناسم. مصدومیت ناخوشایندی در زانویش داشت و برای خیلی سخت بود چرا که از نظر ذهنی دوران سختی بود.”

گل‌ها:” مارکو به تمرینات مخصوص نیاز داشت. زمانی که مارکو ماندنی شد می دانستیم که رئال مادرید چه تیم بزرگی است اما اعتماد مربی کلیدی است. باید مربی به تو اعتماد داشته باشد.”

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала