Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنوری داغ برای جذب پسرطلایی؛ لیورپول هم به لیست اضافه شد

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
لیورپول با وجود یک رقابت سخت، برای جذب ستاره دورتمند اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد لیورپول در انگلیس نیز به صف باشگاه هایی پیوسته است که در تابستان و یا حتی زمستان پیش رو، به دنبال خرید ارلینگ هالند مهاجم بروسیا دورتموند هستند.

درخشش بی چون و چرای ستاره نروژی زنبورها کماکان ادامه دارد و آمار خیره کننده او باعث شده تا روز به روز هم مشتریانش زیاد شود و بازار رقابت برای جذب او داغ تر شود.

او در هفت بازی فصل جدید برای تیم آلمانی موفق به زدن 11 گل شده است.

بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو ، لیورپول در حالی که میداند تیم های چلسی، بارسا و رئال نیز تور خود را برای شکار این ستاره 21 ساله پهن کرده اند، به جذب او فکر میکند.

دورتمندی ها که در میان علاقه فراوان غول های فوتبال اروپا موفق شدند او را کماکان در تیم خود نگه دارند، در تابستان آینده کار سخت تری برای حفظ او خواهند داشت، زیرا بندآزاد سازی او در پایان فصل بعدی، یعنی در آخر ماه جون به 90 میلیون یورو کاهش پیدا میکند و به همین دلیل بازار گرمی برای جذب او ایجاد خواهد شد.

این در حالیست که رئیس زردپوشان نیز با اشاره به این موضوع تایید کرده بود که حفظ هالاند در تابستان بعدی کار سختی برای این تیم خواهد بود.

پسرطلایی زردپوشان با پیراهن این تیم در تمامی رقابت ها، در 67 بازی 68 بار گلزنی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала