توپ های هسته ای شوروی در افریقا مشاهده شد

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر توپ های هسته ای شوروی در افریقا مشاهده شد
توپ های هسته ای شوروی در افریقا مشاهده شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
جنگ افزار های خودران شوروی 2S7 "Pion" در آنگولا مشاهده شد.
روسیه در پاسخ به حمله تجاوزگران، حق حمله هسته ای را برای خود نگه می دارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2020
چگونگی بکارگیری جنگ افزار هسته ای توسط روسیه

به گزارش اسپوتنیک، در افریقا توپ های شوروی 2C7 Pion را مشاهده دیده شده است، که آنها می توانند از این جنگ افزارهای هسته ای کار بگیرند. 

تا سال 1990، بیش از 500 "Peonies" تولید شده است. بیشتر این جنگ افزارها در خاک اتحاد جماهیر شوروی استفاده می شد و صادر نمی شد. تنها در دهه 1980 ، هشت خودرو به لهستان منتقل شد و 12 "Peonies" به نیروهای مسلح چکسلواکی فرستاده شد. 
پس از فروپاشی چکسلواکی، جمهوری چک اسلحه های شوروی را به ارث برد که تا اوایل دهه 1990 مورد استفاده قرار می گرفت. پس از آن ، تمام 2C7 چک به وزارت دفاع انگولا فروخته شد. اعتقاد بر این است که اسلحه های شوروی در آنگولا با توپخانه آفریقای جنوبی برابری کنند. بنابراین ، واحد توپخانه G6 Rhino آفریقای جنوبی می تواند اهداف را با پرتابه های موشکی فعال در فاصله 39 هزار متر هدف قرار دهد.
اطلاعات مربوط به انتقال 2C7 به آنگولا از مدتها پیش مشخص بوده است، اما عکس ها ثابت می کنند که Peonies هنوز در خدمت هستند.

تولید سری اسلحه خودران 2S7 Pion در سال 1975 آغاز شد. توپ 203 میلی متری برای نابودی اهداف مهم دشمن طراحی شده است. "پیون" می تواند از تکه تکه شدن ، انفجار بتن ، مهمات خوشه ای و هسته ای استفاده کند. حداکثر برد شلیک یک موشک فعال به 47.5 هزار متر می رسد.

پیشتر در مورد توسعه یک تاسیسات توپخانه سنگین خودران (ACS) بر روی شاسی تانک آرماتا معلوم شد. یک منبع در مجتمع نظامی-صنعتی گزارش داد که این پروژه در مرحله تحقیق است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала