Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی درخشان 19 ساله‌های کریکت با نمایش خیره‌کننده بلال سیدی + عکس

© Photo / ACBتیم ملی زیر 19 سال کریکت افغانستان
تیم ملی زیر 19 سال کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
عضو شوید
تیم ملی زیر 19 سال کریکت برابر بنگله‌دیش با اختلاف سه ویکت به برتری دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ آخرین بازی از سری دیدارهای 4 روزه بین المللی میان تیم‌های ملی زیر نزده سال افغانستان و بنگله‌دیش امروز برگزار شد که طی آن تیم ملی زیر 19 ساله‌های افغانستان با اختلاف سه ویکت به برتری رسید.

ابتدا قرعه بازی را تیم میزبان برد و انتخاب توپزنی کرد که در نوبت اول با ازدست دادن تمام ویکیت‌ها 162 دوش به ثبت رساند. در این نوبت مولا 39، افتخار حسین 37 دوش و محراب 28 دوش برای بنگله‌دیش انجام دادند، در حالی‌که بلال سمیع برای افغانستان پنج ویکیت، اظهار الحق نوید چهار ویکیت و کامران هوتک یک ویکیت گرفتند.

در ادامه زیر19 ساله‌های کشور به زمین بازی آمدند و با ازدست دادن تمام ویکیت‌ها؛ 281 دوش انجام دادند تا با 119 دوش بر تیم بنگله‌دیش برتری یابند. در این بخش بلال سیدی به تنهایی 114 دوش، کامران هوتک 66 و فیصل خان احمدزی 39 دوش به برای کشور ثبت کردند.

در نوبت دوم توپ‌زنی تیم بنگله‌دیش  بازهم تمامی ویکت‌هایش را از دست داد اما 228 دوش انجام داد، این‌که بنگله‌دیش 119 دوش از نوبت نخست را عقب بود، توانست 110 دوش به تیم ملی  کشور تعیین نماید و بازیکنان جوان افغانستان در بخش توپ‌زنی با ازدست دادن هفت ویکیت، توانستند بازی را برنده شوند، که باز هم بلال سیدی 54 دوش و کامران هوتک 20 دوش به سود کشور ثبت نمودند.

در پایان این دیدار، بلال سیدی به دلیل رقم زدن مجموعاً 168 دوش، جایزه بهترین بازیکن مسابقات را از آن خود کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала