Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی گزینه اول هدایت بارسا است

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
عضو شوید
به نظر میرسد ژاوی در صورت اخراج کومان، محتمل ترین گزینه هدایت بارسا است.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج نا امید کننده بارسا در فصل جدید لالیگا و قهرمانان، باعث شده تا زمزمه های اخراج سرمربی هلندی از تیمش شدت بگیرد.

با این حال روزنامه موندودیپورتیوو میگوید، ژاوی با توجه به مشخصاتی که دارد گزینه اصلی بارسا برای هدایت این تیم پس از جدایی یا اخراج کومان خواهد بود.

ویکتور فونت رقیب انتخاباتی لاپورتا، ژاوی را گزینه اول هدایت بارسا میدانست، ولی لاپورتا علاقه ای برای آوردن او به نیوکمپ نداشت. ژاوی قبل از شروع رقابت ها نیز کاندید هدایت بارسا بود، اما لاپورتا معتقد بود که او تجربه لازم را برای کار در بارسا ندارد و به همین خاطر چشم هایش را بروی ژاوی 41 ساله بست.

​حالا طبق این گزارش، نظر لاپورتا در مورد ژاوی تغییر کرده و او در صورتی که کومان از سمتش برکنار شود، شانس اول هدایت بلوگرانا است.

ژاوی محبوبیت بالایی در بارسا به خاطر سالها حضور درخشان در این تیم دارد و البته با سبک و نحوه بازی آبی اناری نیز به خوبی آشنا است. بازی دادن به جوانان لاماسیا و استفاده از سیستم 3-3-4 نیز دیگر مزیت ژاوی برای هدایت بارسا است که میتواند او را به نیمکت تیم سابقش نزدیک کند.

روبرتو مارتینز

دیگر گزینه هدایت بارسا سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلجیم است. مارتینز دیگر گزینه جدی هدایت بارسلونا است و آنطور که دیروز سایت گل ادعا کرد، بارسا تماس های اولیه را هم با او برقرار کرده، اما مشکل اینجاست که هواداران بارسا مارتینز را گزینه خوبی برای هدایت بارسا نمیدانند، زیرا او تجربه بازی در این تیم را نداشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала