Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلاوز 1 اتلتیکو 0؛ شکست اتلتی در زمین پردرد سر آبی‌‌وسفیدها

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کیران ترپیر مدافع انگلستانی اتلتیکو مادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
کیران ترپیر مدافع انگلستانی اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
عضو شوید
شاگردان ال‌چولو در بازی بیرون از خانه برابر دیپورتیوو آلاوز تن به شکست تلخ دادند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته هفتم از رقابت‌های لالیکای اسپانیا شامگاه امروز دو تیم دیپورتیوو آلاوز و اتلتیکومادرید به مصاف هم رفتند که راه راه پوشان مادریدی با گل غافلگیرانه حریف شان در همان ابتدای کار، 1-0 باختند.

این بازی که در ورزشگاه "مندیزوروتسا" به مصاف هم رفتند، لاگواردیا در دقیقه 4 بازی تیم میزبان را پیش انداخت و رختکن حریف را به هم ریخت.

این نتیجه تا پایان بازی ادامه داشت و حتی در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم به اضافه دروازه‌بان، ستاره‌های مادریدی تمام تلاش خود را کردند که دروازه را باز کنند اما طی تصمیم سخت، داور توپی که به دست بازیکن میزبان برخورد کرد و پنالتی گرفته نشد تا بازی با همان یک گل به سود آلاوز خاتمه یابد.

تیم اتلتی در آستانه دو بازی مهم و سرنوشت ساز در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان، اولین شکست خود در لالیگا را تجربه کرد و از رسیدن به صدر بازماند. در حالی‌که آلاوز شش امتیازی شد و به رده 16 جدول خود را بالا کشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала