Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با رونالدو مدعی قهرمانی هستیم؛ بازگشت او به خانه شگفت انگیز است

© AP Photo / Rui VieiraКриштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
عضو شوید
داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد معتقد است که این باشگاه به لطف بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد می تواند مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر شود.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد با بازگشت رونالدو جان تازه ای در رقابت های لیگ برتر گرفته و تا کنون توانسته با درخشش این فوق ستاره پرتگالی نمایش چشمگیری در لیگ داشته باشد.

رونالدو که در 2 بازی لیگ برابر نیوکاسل و وستهم موفق به زدن 3 گل برای شیاطین سرخ شده است، نقش موثری در دو پیروزی متوالی این تیم داشته است که باعث شده تیم اوله با 13 امتیاز، برابر با تیم های چلسی و لیورپول در رده سوم لیگ مدعی قهرمانی باشد.

دخیا در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: "ما با بازیکنان خوبی قرارداد بستیم و از قبل هم تیم خوبی داشتیم. ما در صدر لیگ هستیم و برای هر بازی می جنگیم، البته پیروزی در اینجا سخت است، چون بهترین لیگ جهان است."

گلر اسپانیایی گفت: "هر بازی دشوار است، اما ما می خواهیم برای کسب جام های بزرگ مثل لیگ برتر و لیگ قهرمانان بجنگیم. من فکر می کنم که ما تیم، بازیکنان و هواداران خوبی دارد که قعطا شگفت انگیز است و به همین خاطر است که باشگاه در شرایط خوبی قرار دارد. "

تاثیر کریستیانو

دخیا در مورد کریستیانو به طور خاص گفت: "من فکر می کنم تاثیر رونالدو در تیم به وضوح دیده میشود، بازگشت او به خانه شگفت انگیز است." "او در حال حاضر اسطوره باشگاه است، بنابراین من فکر می کنم برای بازیکنان، برای بچه های جوان، برای همه، او مرد فوق العاده ای است که هر روز برنامه دارد که چگونه در ورزشگاه و بازی کار کند، چگونه با خود رفتار کند، چگونه از داشته های خود مراقبت کند." از جمله از بدن و خودش.

دخیا گفت: او بازیکن فوق العاده ای است و دیدن او هر روز در اینجا که سخت کار می کند تا به تیم کمک می کند، بسیار عالی است.

سنگربان اسپانیایی در خصوص بازیکنان با تجربه تیمش گفت: اکنون یک تیم بزرگتر داریم، بازیکنان بزرگ، بازیکنانی با تجربه مانند کریستیانو، رافائل واران، من و خوان ماتا، بنابراین ما تجربه بیشتری در تیم داریم. بنابراین میتوانم پیش بینی کنم که سال عالی داشته باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала