Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنتفورد 3 لیورپول 3؛ توقف سرخ‌ها در جهنم برنتفورد + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر محمدصلاح بازیکن مصری لیورپول Футбол. Лига чемпионов. Матч "Ливерпуль" - "Спартак"
محمدصلاح بازیکن مصری لیورپول  Футбол. Лига чемпионов. Матч Ливерпуль - Спартак - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول در بازی بیرون از خانه برابر تیم گمنام برنتفورد به تساوی پرگل دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در ششمین هفته از بازی‌های لیگ برتر انگلیس امشب ورزشگاه برنتفورد میزبان دیدار هیجان انگیز دو تیم برنتفورد و لیورپول بود، دیداری که سرانجام با حساب 3-3 پایان یافت.

میزبان که در این فصل به شکل درخشان مقابل حریفان ظاهر می‌شود امشب نیز با انگیزه کامل و تاکتیک منحصر به فردش از لیورپول میزبانی کرد. ابتدا پینوک در دقیقه 27 تیم‌اش را پیش انداخت اما خیلی زود به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد دیگوجوتا بازی را به تساوی کشید تا دو تیم مساویانه به رختکن بروند.

نیمه دوم را تیم کلوپ خوب شروع کرد و توسط محمدصلاح در دقیقه 54 پیش افتاد ولی جانلت در دقیقه 63 بار دیگر نقشه‌های سرمربی آلمانی را به خاک یکسان کرد.

در ادامه کار بار دیگر تیم لیورپول با گل جونز در دقیقه 67 حساب کار را 3-2 ساخت و داشت با همین نتیجه به پایان بازی نزدیک می‌شد که ویسا در دقیقه 82 مانع این کار شد و حساب کار را 3-3 ساخت تا هر دو تیم در نهایت از این دیدار تنها یک امتیاز کسب کنند.

با این حساب لیورپول 14 امتیازی شد و با فاصله یک امتیازی در صدر جدول تکیه زد. برنتفورد نیز 9 امتیازی شد و به شکل عجیبی بالاتر از تاتنهام در مکان نهم جدول لیگ ایستاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала