تجاوز گروهی پناهجویان افغان بالای یک سرباز زن خدماتی ارتش امریکا

© REUTERS / U.S NAVY / Central Command Public Affairs / Cpl. Nicholas Guevaraتجاوز گروهی پناهجویان افغان بالای یک یک سرباز زن خدماتی ارتش امریکا
تجاوز گروهی پناهجویان افغان بالای یک یک سرباز زن خدماتی ارتش امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
عضو شوید
برخی از مهاجران افغان که از میدان هوایی کابل به امریکا رفته اند، بر یک سرباز زن خدماتی ارتش امریکا تجاوز گروهی کرده اند.

به گزارش اسپوتیک، فرماندهی ارتش امریکا اعلام کرده است که به تاریخ 19 سپتمبر ازسوی یک سرباز زن خبر آمده است که گروه کمی از پناهجویان افغان بالای وی حمله کرده اند.

مهاجر افغانستانی متهم به تجاوز و قتل نوجوان در اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
مهاجر افغانستانی متهم به تجاوز و قتل نوجوان در اروپا

این موضوع پس از تحقیقات پولیس اف بی ای امریکا در ایالت نیو‌ مکسیکو تایید شده است.

در اعلامیه آنها آمده است: " ما می توانیم تأیید کنیم که یک سرباز زن. گزارش داد که در 19 سپتمبر توسط گروه کوچکی از مردان تخلیه شده افغان در دوانا نیو مکسیکو مورد حمله قرار گرفت."

اف بی آی درحال حاضر این حادثه را تحت بررسی قرار داده است که تاهنوز جزئیات آن نشر نشده است.

فرماندهی ارتش امریکا گفته است که کمک‌های صحی به سرباز ارائه شد و اقدامات امنیتی شدد یافت.

قابل ذکر است که اوضاع در افغانستان به‌ویژه در ده روز اول ماه اگست بدتر شد، زمانی که طالبان (گروه ممنوع در روسیه) حملات خود را علیه نیروهای دولتی تشدید کردند. تنها ولایت که طالبان آن را نتوانسته اند به تصرف خود دربیاورند، ولایت پنجشیر در شمال شرقی کابل بود. در تاریخ 15 اگست طالبان وارد کابل شدند و کنترول ارگ ریاست‌جمهوری را در دست گرفتند. اشرف غنی روز یکشنبه قبل از ورود نیرو‌های طالبان به کابل، از افغانستان فرار کرد و در پیامی اعلام کرد برای جلوگیری از خونریزی کشور را ترک می‌کند!.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала