Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد 0 استون ویلا 1؛ زمین‌گیری شیاطین سرخ با حضور 90 دقیقه‌ای کریس + عکس

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
عضو شوید
تیم فوتبال منچستریونایتد از استون ویلا در بازی خانگی‌اش شکست تلخ و بدموقع را تجربه نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد درچارچوب بازی‌های هفته ششم لیگ برتر امروز از استون ویلا در ورزشگاه اولدترافورد میزبانی کرد که سرانجام این بازی با حساب 1-0 به سود مهمان خاتمه یافت.

این بازی برای یونایتد دو قربانی نیز داشت، جایی که لوک شاو به دلیل مصدومیت در دقیقه 34 زمین بازی را ترگ گفت و هری مگوایر نیز با ناراحتی از زمین را در دقیقه 67 بیرون رفت.

در حالی‌که کریستیانو 90 کامل را بازی کرد و آرام‌تر از روی‌های پیش ظاهر شد، من‌یونایتد نیمه اول را بدون گل سپری کرد اما در نیمه دوم و در دقیقه 88 بازی توسط کورتنی هاوس سه امتیاز ارزشمند را دو دست به حریف‌اش تحویل داد.

با این شکست تیم یونایتد در امتیاز 13 و در رده چهار جدول باقی ماند اما در سمت دیگر استون ویلا 10 امتیازی شد و تا رده هفتم خود را بالا کشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала