Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی آماده هدایت بارسا است

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
عضو شوید
اسطوره آبی و اناری‌ها به خاطر احترام به رونالد کومان حرکتی انجام نداده اما این واقعیت است که اگر از او برای هدایت بارسا خواسته شود، بی درنگ خواهد پذیرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که نیمکت فعلی بارسلونا با هدایت رونالد کومان با مشکلاتی جدی روبرو است اما در سوی دیگر ژاوی هرناندز 41 ساله در قطر اتفاقات نیوکمپ را به شدت رصد می‌کند. شایعات اخراج کومان در سراسر جهان شنیده می‌شود و نشریه موندودیپورتیوو پیش از این گزارش کرده بود که نام ژاوی به عنوان گزینه جدی برای جانیشینی مربی هالندی مطرح شده است. دلیل هم این است که لاپورتا او را به عنوان گزینه محبوب در نظر گرفته، اتفاقی که تابستان گذشته رخ نداد. اگرچه اسطوره بارسا می‌داند که در لیست سرمربی آینده بارسا قرار دارد، اما وی به خاطر احترام به رونالد کومان، تصمیم برای نزدیک شدن به بارسا نگرفته است. با این حال، در باشگاه بارسا می‌دانند که اگر از او خواسته شود، خوشحال می‌شود که که نیمکت هدایت تیم سابق‌اش را بر دست بگیرد و اطرافیان او نیز این حرف را تأیید می‌کنند.

ژاوی از طرف‌های ثالثی که به خوبی با باشگاه در ارتباط هستند می‌داند که از حمایت‌های قوی در زمینه‌های مدیریتی، اجرایی و ورزشی بارسا برخوردار است. بنابراین او منتظر تماس رئیس کاتالان‌ها می‌ماند که هنوز رخ نداده است. چیزی که با توجه به این که کومان هنوز بر سر کار است منطقی است.

در هر صورت، آنچه نشریه کاتالانی موندو از سوی نزدیک‌ترین افراد به ژاوی تأیید کند این است که به دور از واقعیت، آنچه در مورد امتناع ژاوی از روی نیمکت بارسا اطمینان داده شده، واقعیت ندارد. برعکس اگر با او تماس می‌گرفتند و پروژه به حداقل می‌رسید، او می‌گفت: "بله". اما جدا از همه این‌ها، او نتوانسته به بارسا "نه" بگوید زیرا رسماً هیچ کس از باشگاه بارسا چیزی به او پیشنهاد نداده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала