Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: به فکر جانشینم نیستم؛ فاتی 15 دقیقه بازی میکند

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
عضو شوید
کومان سرمربی بارسا به موضوع اخراجش از بارسا و بازگشت ستاره تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا در هفته ششم رقابت های لالیگا، به مصاف لوانته میرود. این بازی در حالی برگزار میشود که اوضاع بارسا به شدت بحرانی و سرمربی هلندی نیز فشار زیادی را برای ادامه کارش در این تیم تحمل میکند.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از این دیدار در خصوص موضوعات مختلفی از جمله ادامه کارش در تیم، رابطه اش با رئیس و از همه مهم تر بازگشت ستاره تیمش، آنسو فاتی صحبت کرد.

بازگشت فاتی

بازگشت آنسو اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه او مدت زیادی است بازی نکرده، در شرایط خاص و روی یک برنامه به او بازی خواهم داد. البته، اگر همه چیز خوب پیش برود او فردا فقط برای 15 دقیقه برای ما بازی خواهد کرد. این را باید در نظر داشته باشیم که آنسو تا دسته کم 2 هفته به آمادگی کامل نمیرسد و باید به او کمک کنیم. باید شرایط را کنترل کنیم و با توصیه تیم داکتری از او استفاده کنیم.

بازی با کادیز

در مورد این بازی که با تساوی ما تمام شد، در مسیر بازگشت در هواپیما با رئیس تیم صحبت کردم. ما با خلق موقعیت روی دروازه مشکل داریم، ولی با این حال 4 یا 5 موقعیت گلزنی داشتیم. ما نیاز به سرعت داریم. بازیکنانی را از دست داده ایم که تاثیر گذار بودند و می توانستند روی این زمینه ها به ما کمک کنند. نبابید این موضوع را فراموش کنیم.

مربی جدید

آمدن یک مربی دیگر به جای من؟ چیزی زیادی در این مورد نمیگویم. خیلی وقت است که روزنامه ها و رسانه ها را نمی خوانم. می دانم شایعاتی وجود دارد. تنها کاری که باید بکنیم پیروز شدن در مسابقات است. ترجیح می دهیم انرژی مان روی مسائلی بگذاریم که کنترلش با ما است.

برنامه فشرده مسابقات

آیا بازیکنان به خاطر برنامه فشرده مسابقات گلایه می کنند؟ از نظر من اگر در این مورد گلایه کنند، حق با آنهاست. از وقتی از کادیز برگشتیم تنها 48 ساعت تا بازی فردا وقت داشتیم. بازیکنان باید از خودشان دفاع کنند.

رابطه با لاپورتا

رئیس، مهمترین شخص باشگاه است. می تواند صحبت کند و نظراتش را بگوید. من با این موضوع هیچ مشکلی ندارم. باید به کار خودم برسم و در مسابقات پیروز شوم. سایر مسائل برایم اهمیتی ندارد.

گاوی

بازیکنان جوان خوب و آینده داری در تیم داریم. گاوی شاید فردا بازی کند، زیرا تنها 17 بازیکن در اختیار داریم. بخاطر کمبود بازیکن در محدودیت قرار داریم. گاوی در مدت زمانی کوتاهی نشان داده است که به درد تیم میخورد. از این نگذریم که من به خاطر صلاح باشگاه و شرایطی که داشت با خروج ستاره های تیم موافقت کردم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала