احمد مسعود: ما به هیچ عنوان جنگ را بر کسی تحمیل نکردیم

© @https://twitter.comاحمد مسعود: مابه هیچ عنوان جنگ را بر کسی تحمیل نکردیم
احمد مسعود: مابه هیچ عنوان جنگ را بر کسی تحمیل نکردیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
جبهه مقاومت افغانستان تاکید دارد که امرالله صالح موافق مقاومت بوده و هیچ‌گونه مخالفتی در این زمینه ندارد و در حال حاضر به هیچ عنوان در جبهه مقاومت اختلاف وجود ندارد.

جبهه مقاومت افغانستان در صفحه توییترش می نویسد که احمد مسعود، رهبر این جبهه گفته است: "مابه هیچ عنوان جنگ را بر کسی تحمیل نکردیم و همیشه درِ مذاکره را باز گذاشتیم و این تصمیم دیگران بود که جنگ را بر ما تحمیل کردند.پیش‌بینی می‌کردیم که این گروه، هیچ باوری به حقوق انسان، حقوق زن و آزادی ندارد و یک گروه تمامیت‌خواه است و دقیقاً بعد از قدرت‌گرفتن هم چنین شد".

رهبر مقاومت علیه طالبان: آماده هر نوع جنگ هستیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
احمد مسعود: طالبان افغانستان را به مکانی برای فعالیت تروریسم جهانی تبدیل کرده‌ اند

مسعود تاکید دارد: "مبارزه ما برای ارزش‌هایی بود که برای مردم ما و ملت ما به عنوان خطوط صلح مطرح است و ما طی دهه‌های گذشته شهید دادیم تا این ارزش‌ها حفظ شود و هیچ‌گاه در این راه بر اساس منافع و تصمیم شخصی کاری نکردیم".

در ادامه این نوشته آمده است: "در حال حاضر گروه‌های مختلف از ترویست‌ها در افغانستان فعال هستند و افغانستان به خانه تروریسم جهانی تبدیل شده و ما به دنبال جلوگیری از این موضوع بوده و وهر کشوری که بخواهد به این موضوع کند از آن استقبال خواهیم کرد".

احمد مسعود از تمام کشورهای به مردم افغانستان کمک کرده اند، استقبال می کند و می گوید: "اما اگر چنین کمکی صورت نگیرد ما به تنهایی به مبارزه خود در استقلال افغانستان ادامه خواهیم داد. امروز همراهی با مردم مظلوم افغانستان بر دوش من گذاشته شده است و در مقابل ناعدالتی و ظلم، سکوت نخواهیم کرد".

جبهه مقاومت افغانستان همچنان تاکید می کند که امرالله صالح موافق مقاومت بوده و هیچ‌گونه مخالفتی در این زمینه ندارد و در حال حاضر به هیچ عنوان در جبهه مقاومت اختلاف وجود ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала