Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامۀ روزهای تاریک گریزمن؛ جدایی از بارسا هم کارساز نبود

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSAtletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019.
Atletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
آنتوان گریزمن همچنان روزهای بدی را تجربه دارد و تا حالا موفق به گُلزنی و دادن پاس گُل برای اتلتیکومادرید نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن در دو فصلی که برای بارسلونا به میدان رفت، درخشش خوب و قابل انتظار نداشت و به همین دلیل تصمیم گرفت تا تابستان گذشته این تیم را ترک کند.

وی با قرارداد قرضی و بند خرید دائمی به باشگاه سابقش اتلتیکومادرید برگشت و بسیاری از کارشناسان فکر می‌کردند کاتالان‌ها در مورد ستاره فرانسوی اشتباه کرده‌اند و فروش او غیرمنطقی بوده است.

آمار اما نشان می‌دهد که گریزمن واقعاً آن ستاره درخشان که قبل از پیوستن به بارسلونا بود، نیست و به یک بازیکن عادی مبدل شده است.

گریزمن از زمان بازکشت به اتلتیکومادرید، 304 دقیقه و 5 بازی کرده و در این مدت موفق به زدن گُل و دادن پاس گُل نشده و در بازی‌ها نیز بسیار کم تأثیر بوده است.

70 درصد از پاس‌های این ستاره فرانسوی درست بوده و در اکثر مواقع پاس‌های اشتباه نیز داشته که سبب افزایش مشکلات دیگو سیمئونه شده است.

با این هم او هنوز مورد اعتماد سیمئونه است و این سرمربی آرجانتینی وی را در ترکیب ثابت قرار می‌دهد و امیدوار است وی به روزهای اوج خودش بازگردد.

گفته می‌شود در صورتی که گریزمن تا پایان فصل ندرخشید، اتلتیکومادرید از دائمی کردن قرارداد او امتناع خواهد ورزید و ستاره فرانسوی به بارسلونا برخواهد گشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала