Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به دنبال پدری جدید؛ لاس پالماس ستارۀ دیگری به کاتالان‌ها هدیه می‌دهد؟

© REUTERS / Facundo ArrizabalagaИспанец Педри во время полуфинального матча Евро-2020 по футболу между Италией и Испанией на стадионе Уэмбли в Лондоне
Испанец Педри во время полуфинального матча Евро-2020 по футболу между Италией и Испанией на стадионе Уэмбли в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
بارسلونا در ادامۀ روند جذب پدیده‌های فوتبال، یک ستاره دیگر از باشگاه لاس پالماس را که به پدری جدید معروف است، زیر نظر دارد و خواهان به خدمت گرفتن او است.

به گزارش اسپوتنیک، با روی کارآمدن خوان لاپورتا به عنوان رییس جدید باشگاه بارسلونا، این باشگاه سیاست جذب بازیکنان را تغییر داده است و دیگر به دنبال ستاره‌های نام‌دار نیست، بلکه پدیده‌های فوتبال را می‌خواهد جذب کند و با پرورش دادن‌ آن‌ها ستاره‌های درخشانی بسازد.

Матч между сборными Словакии и Испании на Евро-2020 в Севилье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
پدری به بازی هفته دوم لیگ قهرمانان می‌رسد

کاتالان‌ها به جذب پدری و فرصت دادن به او تجربه خوبی نیز در این راه دارند و بزرگان باشگاه احساس می‌کنند که با این سیاست به روزهای اوج برخواهند گشت.

بارسا تابستان گذشته یوسف دمیر را جذب کرد و چند روز قبل نیز امره دمیر ستاره 17 ساله کایسر اسپور را به خدمت گرفت تا عملاً تغییر سیاست خود را به نمایش بگذارد.

حالا به نظر می‌رسد که در ادامه روند جذب پدیده‌های فوتبال، این باشگاه به دنبال پدری جدید است و می‌خواهد آلبرتو موریلو بازیکن 17 ساله باشگاه لاس پالماس که سابقه بازی در تیم ملی زیر 19 ساله‌های اسپانیا را نیز دارد، به خدمت بگیرد.

علاقه‌مندی بارسا به این بازیکن به این دلیل است که این تیم از جذب پدری بسیار راضی به نظر می‌رسد و موریلو نیز مشابه به ستاره اسپانیایی کاتالان‌ها این روزها می‌درخشد.

چند باشگاه دیگر اروپایی نیز به ستاره لاس پالماس علاقه دارند و پیگیر اوضاع این بازیکن اند اما موریلو به خاطر انتقال موفقیت‌آمیز پدری، مایل است تا راهی بارسلونا شود.

گفته می‌شود که ارزش این بازیکن بین 10 تا 15 میلیون یورو خواهد بود و لاس پالماس با مبلغ کمتر حاضر به فروش موریلو نخواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала