Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: شب خوب رئال نبود اما ناراحت نیستم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید پس از تساوی برابر ویارئال، اظهار داشت که از کسب یک امتیاز ناراحت نیست زیرا تیمش هنوز در صدر جدول است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ویارئال بود و پس از چند هفته درخشش و پیروزی‌های متوالی برابر حریفان، از سوی زیر دریایی‌های زرد با نتیجه 0-0 متوقف شد و دو امتیاز مهم را از دست داد.

تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
رئال 0 ویارئال 0؛ دوئل سرد برنابئو بدون برنده پایان یافت + عکس

کارلو آنچلوتی سرمربی کهکشانی‌ها، پس از بازی با خبرنگاران در این مورد این دیدار صحبت کرد و اظهار داشت که از کسب چنین نتیجه‌ای ناراحت نیست زیرا تیمش هنوز در صدر جدول قرار دارد.

وی در مورد دیدار دیشب گفت:" بازی نزدیکی بود. تلاش ما را کردیم اما آسان نبود. این را قبل از بازی می دانستیم. ویارئال توپ را به خوبی مدیریت می‌کند. سعی کردیم از جلوتر پرس کنیم. در نیمه دوم بهتر شدیم. بازی با تساوی به اتمام رسید و باید به جلو حرکت کنیم. ناراحت نیستم چون تیم جنگید و کاری که برای بردن نیاز بود را انجام داد."
سرمربی رئال در مورد صحنه جنجالی بازی و پنالتی ناچو گفت:" صحنه را ندیدم و نمی‌توانم چیزی بگویم."
آنچلوتی در مورد رضایتش از نمایش شاگردانش گفت:" بهترین بازی فصل ما را نداشتیم. ویارئال تملک توپ زیادی داشت اما بیشتر عقب بودند. من از پرسی نگران می شوم که برای ما مشکل ایجاد کند."
او در مورد کاسمیرو و مودریچ گفت:" آن‌ها را خسته ندیدم. می توانستم چنین نظری داشته باشم چرا که تیم در پرس کردن مشکل داشت و آن‌ها فضای زیادی را از زمین پوشش دادند. مشکل از خستگی نبود چرا که تیم در نیمه دوم شرایط را عوض کرد."
کارلو در پایان به توصیف کورتوا پرداخت و گفت:" برای ما مایه خوشبختی است که دروازه‌بانی نظیر کورتوا را داشته باشیم. آنها در ضد حملات خطرناک بودند و کورتوا آن‌جا بود. میلیتائو و الابا هم خوب بودند. کلین شیت کردیم. به جلو جرکت می کنیم. بهترین شب ما نبود اما به جلو حرکت می کنیم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала