Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتفاق عجیب در سری‌آ؛ بازیکن جنوا با بوتل آب گل‌ زد + ویدیو

© REUTERS / Andy Buchanan Вратарь сборной Шотландии Дэвид Маршалл после забитого в его ворота гола
Вратарь сборной Шотландии Дэвид Маршалл после забитого в его ворота гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
در جریان تساوی 3-3 جنوا برابر ورونا، ماتیا دسترو در حالی که بوتل آب در دست داشت، با ضربه چیپ موفق به باز کردن دروازه هلاس ورونا شد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و چهارچوب هفته ششم سری‌آ ایتالیا، دو تیم جنوا و هلاس ورونا در ورزشگاه لوئیجی فراری به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی 3-3 به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

در جریان این دیدار اتفاق بسیار عجیبی افتاد و بازیکن جنوا با بوتل آب گل‌ زد و سبب پیش افتادن تیمش شد اما گُل عجیب وی در دقیقه 1+90 از سوی کالینیچ جبران شد.

این گُل در شرایطی به ثمر رسید که ماتیا دسترو مهاجم 30 ساله و ایتالیایی جنوا، بوتل آب در دست داشت و با این هم تمرکز خود را روی توپ دریافتی حفظ کرد و با ضربه چیپ موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

دسترو پس از پایان بازی درباره اینکه چرا هنگام به ثمر رساندن گل بوتل آب در دست داشت گفت:"در آن لحظه نمی‌دانستم که بطری را کجا بیاندازم، برای همین سعی کردم آن را نگه دارم و کار خودم را انجام بدهم."

دسترو با گُل عجیب خود در رقابت‌های سری‌آ، 4 گُله شد و در حال حاضر در جدول گُلزنان پس از ایموبیله و ژکو در رده سوم قرار دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала