Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش تنش‌ها در رختکن پی‌اس‌جی پس از پیوستن مسی؛ رفاقت نیمار و امباپه به هم خورده؟

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
کلیان امباپه شب گذشته به شدت از نیمار دل‌خور بود و تصاویر نشان می‌دهد که وی هنگام نشستن روی نیمکت از ستاره برازیلی به ادریسا شکایت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و در چهارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ 1 فرانسه، دو تیم پاریسن‌جرمن و مون‌پلیه، در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند و پی‌اس‌جی موفق به کسب پیروزی ارزشمند دیگر شد.

در این دیدار مسی به دلیل مصدومیت غایب بود و نیمار، امباپه و دی‌ماریا، خط حمله پاریسی‌ها را تشکیل می‌داد اما هر سه بازیکن درخشش خوبی نداشتند و موفق به گُلزنی نشدند.

در این دیدار به سلسله اتفاقات و حاشیه‌هایی که در گذشته اتفاق افتاده بود، تنش جدیدی ایجاد شد و کلیان امباپه به دلیل عدم دریافت پاس از نیمار به این موضوع شاکی بود.

تصاویر منتشر شده پس از گُلزنی دراکسلر در دقیقه 88 نشان می‌دهد که کلیان هنگام نشستن در رختکن به ادریسا گایا می گوید که "نیمار در همین موقعیت به من پاس نمی‌دهد."

این موضوع به وضوح تیرگی رابطه میان نیمار و امباپه را پس از پیوستن مسی بیان می‌کند زیرا همکاری میان دو بازیکن به شدت کاهش یافته و هر دو بازیکن در سه دیدار آخر موفق به گُلزنی نشده‌اند.

البته نیمار برابر لیون یک گُل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اما در سایر دیدار موفق به زدن گُل در جریان بازی نشده است.

حالا دیده شود که مائوریسیو پوچتینو چگونه با این بحران مقابله خواهد کرد و چگونه می‌تواند مجموعی از ستاره‌ها را در کنار هم به صورت مسالمت‌آمیز حفظ کند.

این در حالی‌ست که در دیدار برابر لیون، لیونل مسی نیز پس از تعویض شدیداً معترض بود و به نظر می‌رسد که کنترول اوضاع از دست سرمربی آرجانتینی خارج شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала