سازمان بهداشت جهانی داروی جدیدی را برای درمان بیماران کرونایی توصیه کرد

© AFP 2023 / FABRICE COFFRINIسازمان بهداشت جهانی داروی جدیدی را برای درمان بیماران کرونایی توصیه کرد
سازمان بهداشت جهانی داروی جدیدی را برای درمان بیماران کرونایی توصیه کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
سازمان بهداشت جهانی خواستار توزیع عادلانه داروی ضد کووید-19 شد.

سازمان بهداشت جهانی: گسترش ویروس کرونا به اوجش رسیده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
سازمان بهداشت جهانی: گسترش ویروس کرونا به اوجش رسیده است
به گزارش اسپوتنیک، سازمان بهداشت جهانی رسماً «کاسیریوی مب» (casirivimab) و «ایمدوی مب» (imdevimab) را برای درمان موارد خفیف بیماران کرونایی یا در بیمارانی که آنتی بادی ندارند و دچار نوع شدید کووید-19 شده اند توصیه کرد.

سازمان بهداشت جهانی در بیانیه ای اعلام کرد: "سازمان بهداشت جهانی از شرکتهای تولیدی و دولتها می خواهد تا هزینه بالا و تولید محدود ترکیبی از آنتی بادی های مصنوعی را حل کنند و از کنترل مناسب و ایمن دارو اطمینان حاصل کنند".

مذاکرات با شرکت داروسازی "روش" برای تولید دارو با قیمت پایین تر و توزیع عادلانه آن در تمام مناطق به ویژه در کشورهای کم درآمد و متوسط در جریان است. سازمان جهانی جهانی نیز در حال بحث در مورد امکان عرضه این دارو از طریق کانال های یونیسف است.

به موازات آن، سازمان بهداشت جهانی برای تولیدکنندگانی که ممکن است بخواهند محصولات خود را برای بررسی صلاحیت اولیه ارسال کنند، فراخوان داده که این امر باعث افزایش تولید و در نتیجه دسترسی بیشتر به درمان می شود.

بنابر گزارش سایت اطلاع رسانی سازمان بهداشت جهانی، این سازمان همچنین خواستار به اشتراک گذاشتن فناوری تولید این داروها بین شرکت های مشابه دارویی شد تا بیماران بیشتری از این شیوه درمان بهره مند شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала