Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عذرخواهی ستاره یونایتد به دلیل خراب کردن پنالتی در دقیقه پایانی بازی

© REUTERS / MASSIMO PINCAManchester United's Bruno Fernandes celebrates scoring their second goal
Manchester United's Bruno Fernandes celebrates scoring their second goal  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
برونو فرناندز ستاره پرتگالی یونایتد، بخاطر خراب کردن پنالتی در دقیقه 90 بازی برابر استون ویلا، از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته منچستریونایتد در خانه میزبان استون ویلا بود و برابر این تیم در کمال تعجب با نتیجه 0-1 شکست خورد و از کسب امتیاز بازماند.

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
بازی روانی مارتینز در مقابل پرتگالی‌های یونایتد؛ اِمِی سبب شکست یونایتد شد؟ + عکس/ویدیو

در این دیدار در دقیقه 88 یونایتد از حریف عقب افتاد و در دقیقه 90 صاحب پنالتی شد و می‌توانست بازی را با نتیجه تساوی به پایان برساند اما فرناندز پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه خودش را به بیرون زد.

از دست رفتن پنالتی فرناندز سبب شد تا یونایتد سه امتیاز ارزشمند را از دست دهد و از به رده چهارم جدول سقوط کند.

این بازیکن پرتگالی که شدیداً بخاطر از دست رفتن پنالتی ناراحت بود، پس از بازی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد و این شکست را ناامید کننده عنوان کرد.

وی در این مورد در انستاگرام نوشت:" هیچ کس به اندازه من از دست ندادن پنالتی و شکست ناامید نیست. من همیشه مسئولیت‌های خود را بر عهده گرفته‌ام و همیشه آن‌ها را  با وجودی که تحت فشار بوده‌ام پذیرفته ام."
وی در ادامه افزود:" امروز، من شکست خوردم. اما من یک قدم جلو رفتم و با همان جاه‌طلبی و مسئولیت با چالش روبرو شدم که در گذشته به خوبی انجامش داده بودم. انتقاد و نظرات متضاد بخش بزرگی از فوتبال است. من آموخته‌ام که با آن زندگی کنم، حتی از آن‌ها برای پیشرفت استفاده می‌کنم و همه این‌ها را بخش مهمی از تعهد خود می‌دانم که هرگز از تلاش برای پیشرفت دست بر ندارم و بهترین بازیکن ممکن برای خودم و باشگاه باشم. امروز من بار دیگر مسئولیتی( زدن پنالتی) را که تقریباً از زمان پیوستن به یونایتد به من سپرده شد، بر عهده گرفتم و هر زمان که از من خواسته شود، بدون هیچ ترس و هراسی دوباره آن را بر عهده می گیرم."

فرناندز در حالی پنالتی خودش را خراب کرد که همه تصور می‌کردند آن را رونالدو خواهد زد اما ستاره پرتگالی اجازه داد تا همانند گذشته هموطنش پنالتی را بزند.ش

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала