Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکلات یوونتوس؛ دیبالا و موراتا بازی چلسی را از دست دادند

Paulo Dybala - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
با تایید سرمربی بانوی پیر، دو ستاره این تیم دیدار حساس این تیم برابر با چلسی را از دست خواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، دقایقی پیش یوونتوس در ادامه هفته ششم سری آ، با نتیجه 3 بر 2 از سد مهمان خود سمپدوریا گذشت و به دومین برد متوالی اش پس از سه 4 بازی توقف دست پیدا کرد.

در این بازی اما یک اتفاق تلخ برای یووه افتاد، آنهم مصدومیت ستاره تیمش، پائولو دیبالا بود که پس از گلزنی در دقیقه 10، در دقیقه 22 پس از برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و با چشمانی اشک بار مجبور به ترک زمین شد.

البته مشکلات یوونتوس با مصدومیت موراتا بیشتر هم شد، زیرا ستاره اسپانیایی نیز پس از پایان بازی از ناحیه پشت ران احساس مصدومیت کرده است.

با این حال مکس آلگری سرمربی بانوی پیر پس از پیروزی تیمش تأیید می کند که پائولو دیبالا و آلوارو موراتا "مطمئنا" بازی های چلسی و تورینو را از دست خواهند داد.

​وی در این خصوص به اسکای اسپورت گفت:

دیبالا و موراتا مطمئناً مقابل چلسی یا تورینو بازی نخواهند کرد. ما باید امیدوار باشیم که آنها را پس از وقفه بازی های ملی در اختیار داشته باشیم.

یوونتوس امروز با شکست سمپدوریا، نخسین برد خانه گی اش را پس از 6 بازی در فصل جدید سری آ به ثبت رساند که بدون شک عملکرد ضعیف این تیم را نشان میدهد. یوونتوس روز چهارشنبه در هفته دوم مرحله گروهیی لیگ قهرمانان میزبان چلسی خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by Juventus (@juventus)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала