Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصادف پرز با موتر هنگام فاش کردن زمان جذب امباپه

© REUTERS / Sergio Perezپرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
عضو شوید
رئیس باشگاه رئال مادرید پس از بازی مقابل ویارئال یک تصادف کوچک داشت.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر به دنبال خرید کیلیان امباپه بود اما در نهایت برای خرید این بازیکن با پی اس جی به توافق نرسید.

با توجه به اینکه امباپه در سال آخر قراردادش با باشگاه پی اس جی قرار دارد، به نظر می رسد که ماه های آخر حضور او در این باشگاه در حال سپری شدن است.

فلورنتینو پر رئیس باشگاه رئال مادرید پس از بازی رئال مادرید و ویارئال، هنگامی که در حال خروج از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود، با ماشین خود یک تصادف کوچک داشت.

علت این تصادف این بود که حواس پرز به هواداری که به او گفت "رئیس امباپه را بخر" پرت شد. پرز در جواب به او گفت:"سال آینده"

بدین ترتیب به نظر می رسد که رئال مادرید در ماه جنوری که امباپه می تواند با تیم های دیگر وارد مذاکره شود، با او به توافق خواهد رسید و در نهایت در تابستان سال آینده، کیلیان امباپه راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد.

رئال مادرید در تابستان گذشته چند پیشنهاد برای خرید امباپه ارائه داد که کمترینِ آن ها 160 میلیون یورو بود اما ناصر الخلیفی و مدیران پی اس جی تصمیم گرفتند تا امباپه را همچنان نگه دارند چرا که مثلث MNM شامل مسی، نیمار و امباپه برای آن ها ارزش بیشتری داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала