Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرگوسن: رونالدو بازگشت فوق العاده داشت؛ گویا سزار به رُم برگشت

© REUTERS / Eddie KeoghManchester United'ın eski teknik direktörü Alex Ferguson
Manchester United'ın eski teknik direktörü Alex Ferguson - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
عضو شوید
سرالکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد و یکی از طرفداران جدی رونالدو، بازگشت این بازیکن به یونایتد را خارق العاده می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از آنکه کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد بازگشت و در 4 بازی سه گل زد، بازگشت فوق العاده این سوپراستار را سرالکس فرگوسن سرمربی سابق شیاطین سرخ همچون ورود سزار به رُم بعد از فتوحات فراوان توصیف نمود.

بعد از 12 سال دوری، سرانجام کریستیانو در تابستان امسال به منچستر بازگشت و در اولین حضورش (پس از بازگشت) مقابل نیوکاسل دو گل زد و سر الکس فرگوسن سرمربی باتجربه و سابقه یونایتد درخشش رونالدو را از نزدیک تماشا می‌کرد.

حالا سرالکس در مورد سوپراستار پرتگالی اظهار داشت:

"خارق العاده بود. آن شنبه قسمی بود که گویا سزار بعد از یک فتح بزرگ وارد رُم می‌شود. آمدم، دیدم، فتح کردم؛ عالی بود. اگر ورزشگاه جا داشت، بدون شک می‌توانستیم شاهد حضور یک میلیون هوادار در آن باشیم. هزاران نفر بیرون ورزشگاه بودند. وقتی او به عنوان یک نوجوان اینجا بود، روند یادگیری او بسیار زیاد بود. همه می‌گفتند او شیرجه می‌زند و می‌خواهد پنالتی بگیرد و در مقطعی کوتاه این موضوع وجود داشت اما بعد از آن، رونالدو به مدافعین حریف با سرعتی باور نکردنی حمله می‌کرد. به نظرم او با یک تشنگی فراوان به دنیا آمده بود. او برای این که بهترین باشد، خودش را فدا کرد. به خاطر دارم وقتی روز شنبه مقابل آرسنال بازی داشتیم و باران شدیدی می‌بارید. همه می‌دانستیم رونالدو بعد از تمرین می‌ماند و باز هم تمرین می‌کند. [به او گفتم: باران خیلی شدید است، زمین خیلی نرم است و فردا هم بازی داریم.] به دفترم رفتم و از پنجره نگاه کردم و دیدم دارد در زمین چمن مصنوعی تمرین می‌کند. دیگر حرفی برای گفتن نداشتم. نمی‌توانستم چیزی به او بگویم. مرا مغلوب کرده بود."

رهبر فتوحات بزرگ و تاریخی منچستر در مورد جدایی رونالدو هم صحبت کرده و گفت از درخشش این فوق ستاره در سانتیاگو برنابئو تعجب نکرده است:

"او رویای رفتن به رئال مادرید را داشت. او بعد از تولد 18 سالگی‌اش به یونایتد آمد و 6 سال عالی را سپری کرد. به نظرم عملکرد خوبی داشتیم و رفتن او این فرصت را به من داد تا جایگزینی برایش پیدا کند. آنتونیو والنسیا را خریدیم و او فوق العاده بود و به همین خاطر خوش شانس بودیم. می‌دانستم رونالدو چقدر خوب خواهد بود. آن هم وقتی در باشگاهی مثل رئال مادرید به میدان برود. رئال یکی از باشگاه‌هایی است که سال هاست بازیکنانی در کلاس جهانی تولید می‌کند و بارها فاتح لیگ قهرمانان شده است. رئال باشگاهی است که هر بازیکن بزرگی دوست دارد به آن برود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала