Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع سیتی: ترجیح می‌دهم مسی برابر ما بازی کند

© REUTERS / Gareth CopleyManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
عضو شوید
روبن دیاز مدافع پرتگالی منچسترسیتی به حضور مسی در دیدار فردا شب در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ابراز امیدواری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی در ورزشگاه پارک دو پرانس مهمان پاریسن‌جرمن است و حضور لیونل مسی در این دیدار به دلیل مصدومیت در بازی برابر لیون، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
ورزش
مسی نه؛ اشرف برای پی اس جی دلبری میکند

با این حال روبن دیاز مدافع پرتگالی منچسترسیتی در گفت‌وگویی اعلام کرد که ترجیح می‌دهد مسی در این دیدار حضور داشته باشد و برابر آن‌ها به بازی کند.

وی به ویب سایت یوفا گفت:" مسی بازیکن فوق العاد‌ۀ است و همه بازیکنان حرفه‌ای می‌خواهند در برابر او بازی و این چالش را تجربه کنند. بدون مسی هم پی‌اس‌جی قوی است و با حضور کیلیان امباپه، نیمارو مائورو ایکاردی در خط حمله قدرت شگفت‌انگیزی دارد و صرف نظر از اینکه با چه کسی روبرو هستیم، این آزمون سختی خواهد بود. همه دقیقاً به همین دلیل منتظر این بازی هستند. آن‌ها به وضوح در تمامی نقاط زمین تقویت شده‌اند."
دیاز در ادامه افزود:" خریدهای آن‌ها در این فصل فوق‌العاده بوده است و این چالشی متفاوت نسبت به تیمی است که سال گذشته با آن روبرو بودیم. آن‌ها چندین سال است که یکی از قوی‌ترین تیم های اروپایی هستند. حضور بازیکنانی امثال راموس و مسی بر ذهنیت برنده شدن آن‌ها می‌افزاید، اما وقتی فصل گذشته بازی می کردیم‌، آنها نیمار، امباپه و دی ماریا را در اختیار داشتند و قدرتمند بودند."

دیاز در حالی به حضور مسی در بازی فردا شب ابراز امیدواری کرده که ستاره آرجانتینی در دو بازی قبلی غایب بوده و حضور او در تقابل با سیتی زیاد متصور نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала