Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به حاشیه ها توجه نکنید؛ بارسای کومان بهتر از فصل گذشته شروع کرده است

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
عضو شوید
هر چند بارسا با حواشی زیادی همراه است، همراه آمار و ارقام نشان میدهد که بارسا این فصل را در مقایسه با فصل قبل بهتر آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد روزهای تیره ای که بارسلونا را در هفته های اخیر احاطه کرده بود، در بازی یکشنبه و پس از پیروزی 3 بر 0 این تیم مقابل لوانته به پایان رسید.

مسابقه ای که با بازگشت آنسو فاتی به میادین با گل نیز همراه بود. جالب اینجاست که تیم رونالد کومان در رقابت های این فصل، شروع بهتری نسبت به فصل گذشته با وجود حضور لیونل مسی در ترکیب داشته است.

بارسلونا از شش بازی ابتدایی اش تا کنون 12 امتیاز کسب کرده است، در حالی فصل پیش آنها پس از همین تعداد بازی 8 امتیاز کسب کرده بودند. از نظر گل نیز شرایط یکسان است، زیرا بارسلونا تا کنون در رقابت های این فصل 11 گل زده، در حالی که فصل پیش با این تعداد بازی 10 گل به ثمر رسانده است.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

البته خط دفاع بارسا نسبت به فصل گذشته تزلزل داشته و 6 گل دریافت کرده است، در حالی فصل پیش با این تعداد بازی 5 گل خورده بود.

با تمام این ها، پیروزی روحیه بخش و شیرین دیشب بارسا برابر لوانته باعث شده تا کومان دوباره اعتمادش را برای ادامه کار در نیوکمپ به دست بیاورد.

پس از توقف های اخیر بارسا در لالیگا و شکست سنگین در لیگ قهرمانان، زمزمه های اخراج کومان از بارسا شدت گرفت، این حواشی که تا کنون هم ادامه دارد، حتی جانشینان او را هم مشخص کرده است.

اما به نظر میرسد پیروزی دیشب شغل کومان را تقویت کرده و درصورتی که بلوگرانا به روند خوبش در لالیگا و قهرمانان ادامه دهد، دیگر خبری مبنی بر جدایی از او بارسا در رسانه ها منتشر نخواهد شد. بارسا در حال حاضر 5 امتیاز اختلاف با رئال مادرید صدرنشین دارد.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала