Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: اختلافی میان نیمار و امباپه وجود ندارد، سیتی بهترین مربی دنیا را دارد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن در نشست خبری قبل از مصاف با سیتی حاضر شد و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب در یکی از حساس‌ترین دیدارلیگ قهرمانان اروپا، پاریسن‌جرمن در ورزشگاه پارک دو پرانس میزبان منچسترسیتی در هفته دوم دور گروهی این رقابت‌ها است و دو تیم کار سختی برای کسب پیروزی دارند.

(From L) Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar, Paris Saint-Germain's Argentinian forward Lionel Messi, Paris Saint-Germain's Spanish midfielder Ander Herrera and Paris Saint-Germain's Spanish defender Juan Bernat attend a training session at the Camp des Loges Paris Saint-Germain football club's training ground in Saint-Germain-en-Laye on august 13, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
تصاویر ترسناک از تمرینات پی‌اس‌جی برای ستاره‌های سیتی + عکس

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن در نشست خبری قبل از مصاف با سیتی حاضر شد و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.

وی در مورد بازی فردا گفت:" من فکر می‌کنم منچسترسیتی بهترین مربی دنیا را دارد. سیتی باشگاهی است  که همانند ما آرزوی فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارند. اگرچه ممکن است به نظر برسد که آن‌ها در شرایط بهتری نسبت به ما قرار دارند اما در یک بازی فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما با تمام آمادگی به مصاف آن‌ها می‌رویم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین نمایش را داشته باشیم و از حریف تمام کیفیت خود را به کار نبرد. این بزرگترین چالش فصل ما اینجای کار خواهد بود."
پوچتینیو در ادامه در مورد شرایط مسی برای حضور در این دیدار پرداخت و گفت:" وضعیت لئو و وراتی مشابه هم است و پیشرفت خوبی داشته اند. هر دو فردا حضور خواهند داشت. برای کار کردن مثمر و پیشرفت شما به زمان نیاز دارید تا هم‌دیگر را بشناسید، فرهنگ جدید را درک کنید و بهتر کار کنید. مسی 20 سال در یک باشگاه بوده است و آن‌چه در اینجا است، برایش تازه است و به آن عادت ندارد. من مطمئن هستم وی بزودی با همه چیز وفق خواهد کرد و در کنار تیم به موفقیت خواهد رسید."
سرمربی پی‌اس‌جی در ادامه در مورد اختلافات نیمار و امباپه صحبت کرد و گفت:" آنهافوق‌العاده هستند و ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد. آنها با یکدیگر صحبت کردند و من نیز با آنها حرف زدم. در تمرین دیدیم که آنها در کنار یکدیگر می خندیدند. اینها مواردی است که گاهی می‌افتد و سر و صدا بیشتر از واقعیت است."
او در مورد انتخاب از میان ناواس و دوناروما نیز پرداخت و گفت:" من یک روز قبل از مسابقه با بازیکنان اصلی تیم ارتباط برقرار نمی کنم. ما دو دروازه بان بزرگ داریم که با خواسته های کادر فنی سازگار هستند. در حال حاضر، ما بسیار خوشحال هستیم. هر دروازه بان می خواهد بازی کند، اما ما در پی‌اس‌جی هستیم که باشگاهی ویژه با شرایط خاص است."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала