Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: دیدن مسی با پیراهن پی‌اس‌جی، غیرمعمول است

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، اعتراف می‌کند که دیدن لیونل مسی با پیراهن پاریسن‌جرمن غیر معمول است.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، بدون تردید در رسیدن مسی به جایگاه کنونی، نقش به سزایی داشت و وی را از بازیکن معمولی به یک ستاره فوق‌العاده مبدل کرد.

پپ و مسی که تجربه دو قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را در بارسلونا دارند، فردا شب برابر هم قرار خواهند گرفت و شاگردان گواردیولا به مصاف لئو و یارانش خواهند رفت.

سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری قبل از مصاف با پاریسن‌جرمن، اظهار داشت که دیدن مسی با پیراهن پی‌اس‌جی، برایش غیرمعمول است و عجیب به نظر می‌رسد.

وی در این مورد گفت:" "این برای همه شگفت انگیز بود که مسی بارسلونا را ترک کرد، اما این اتفاقی است که افتاده و اکنون همه آن را می‌پذیرند. چندی قبل شما نمی‌توانستید تصور کنید که مسی از بارسا برود، اما این اتفاق افتاد. در زندگی هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی می‌افتد. من مطمئن هستم که او در پاریس خوشحال خواهد شد. او استثنایی است."

گواردیولا در حالی این موضوع را مطرح کرده است که قبل از پیوستن مسی به پی‌اس‌جی، این بازیکن بسیار به سیتی نزدیک شد اما سیتیزن‌ها به دلیل جذب گریلیش موفق از جذب لئو منصرف شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала