Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنلکا: مسی باید به امباپه احترام بگذارد زیرا او مرد شماره 1 پی‌اس‌جی است

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
نیکولا سباستین آنلکا به حمایت از کلیان امباپه هموطن خودش پرداخته و او را مرد شماره 1 پاریسن‌جرمن عنوان کرده و از مسی خواسته تا به این بازیکن احترام بگذارد.

به گزارش اسپوتنیک، با پیوستن مسی به پاریسن‌جرمن در تابستان گذشته، به نظر می‌رسد که او با نیمار همانند گذشته صمیمی است و هر دو بازیکن تلاش دارند تا دوران درخشان در بارسلونا را تکرار کنند.

مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
پوچتینو: اختلافی میان نیمار و امباپه وجود ندارد، سیتی بهترین مربی دنیا را دارد

در این میان کلیان امباپه ستاره جوان و درخشان پاریسن‌جرمن به حاشیه خواهد رفته و نگران است تا جایگاه خودش را به عنوان مرد شماره 1 پاریسی‌ها از دست ندهد.

این روزهای حال و هوای رختکن پی‌اس‌جی نیز درست نیست و امباپه از نیمار بابت ندادن پاس شاکی است.

در همین حال نیکولا سباستین آنلکا، ستاره سابق باشگاه‌های چلسی، رئال مادرید و تیم ملی فرانسه، به حمایت از کلیان امباپه پرداخته و ضمن تاکید به شماره 1 بودن هموطنش، از مسی خواسته است تا به این بازیکن احترام بگذارد.

انلکا در این مورد به لوپاریزین گفت:" امباپه باید خط حمله را رهبری کند زیرا او شماره 1 است. مسی در بارسلونا بود اما حالا که به اینجا آمده باید به امباپه خدمت کند. او پنج سال در باشگاه بوده و مسی باید به او احترام بگذارد."

وی در ادامه به تمجید از ستاره جوان پی‌اس‌جی پرداخت و گفت:" او از نظر سرعت بازیکن فوق‌العاده ای است، هیچکس بهتر از او در این دوره وجود ندارد. اگر پاریس می‌خواهد بهترین تیم را داشته باشد، باید تمام تلاش خود را برای حفظ او انجام دهد. اما من فکر می کنم که او چیز دیگر می‌خواهد و این منطقی است. او رویای کسب توپ طلا را دارد و با این حال که او در ششمین لیگ برتر با ضریب یوفا بازی می کند، چگونه می تواند آن را ببرد؟ اگر کیلیان در سه سال گذشته در انگلستان یا اسپانیا بود، قبلاً برنده توپ طلا می‌شد."

آنلکا در حالی به حمایت از امباپه پرداخته است که وی به دنبال جدایی از پاریسن‌جرمن است و می‌خواهد با اتمام قراردادش راهی رئال مادرید شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала