Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خط و نشان جورجینیو به ستاره‌های درخشان فوتبال: مدعی اصلی توپ طلا هستم

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر جورجینیو هافبک چلسی
جورجینیو هافبک چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
ستاره ایتالیایی چلسی مدعی شده که وی نامزد واقعی دریافت جایزه توپ طلا است و اگر برنده این جایزه شود، برایش فوق‌العاده خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینو ستاره ایتالیایی چلسی، فصل گذشته عملکرد خیره کننده با آبی‌ها داشت و موفق شد قهرمانی لیگ قهرمانان و سوپر جام اروپا را کسب کند.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا  Italy coach Roberto Mancini celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
حمایت تمام قد مانچینی از جورجینیو؛ او شایسته توپ طلا است

او در ترکیب تیم ملی فوتبال ایتالیا در رقابت های یورو 2020 نیز فوق العاده بود و قهرمانی این رقابت‌ها را نیز از آن خود کرد.

درخشش او در اروپا سبب شد تا وی جایزه بهترین بازیکن فصل اروپا را از آن خود کند و به افتخار بزرگ دیگر دست یابد.

این بازیکن که یکی از مدعیان کسب عنوان جایزه توپ طلا است، حالا در گفت‌وگویی خودش را مستحق‌ترین فرد برای بردن این جایزه عنوان کرده و گفته است که اگر به این جایزه دست یابد، برایش فوق‌العاده خواهد بود.

او این موضوع را در نشست خبری قبل از مصاف با یوونتوس مطرح کرد و گفت:" تا پایان سال چندین جام باقی مانده که باید برای کسب آن‌ها تلاش می‌کنیم، جام‌هایی مانند لیگ ملت های اروپا و جام باشگاه های جهان. سال فوق العاده‌ای بود و من از آن لذت می‌برم. در حال حاضر به عنوان یک نامزد واقعی و اصلی توپ طلا در نظر گرفته شده‌ام. اما این یک فرضیه است و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد که فوق العاده خواهد بود. اگر برنده این جایزه شوم به همۀ آن‌هایی که در کسب آن کمک کرده‌اند، فکر خواهم کرد."
وی در مورد تقابل فردا شب با یوونتوس گفت:" یوونتوس تیم بزرگی است و گذشته درخشانی در این رقابت‌ها دارند. به آن‌ها احترام زیادی دارم و تلاش خواهیم کرد تا تمرکز بیشتر با آن‌ها مقابل شویم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала