Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره اسبق بایر لورکوزن یک نفر را به ضرب گلوله کشت

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
پولیس ترکیه در تلاش است تا سزر اوزتورک بازیکن اسبق فنرباغچه و بشیکتاش را بازداشت کند.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش رسانه‌های تریکه، سزر اوزتورک، بازیکن پیشین تیم فوتبال فنرباحچه و بشیکتاش، روز گذشته در تیراندازی که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر شد دست داشته است.

سفیر یونان در برزیل مفقود شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2021
اولین شوک 2021 به فوتبال؛ کشته شدن 4 بازیکن فوتبال در سانحه هوایی

این رویداد در چکمکوی در جاده شیله پاشاکوی در استانبول در روز یکشنبه ساعت رخ داده است. اوزتورک به  همراه یکی از دوستانش سوار یک موتر مدل خارجی بوده است آنها در حال حرکت در جاده بودند که  با قربانی که خلیل ابراهیم نام دارد مواجه می شوند که جاده را بسته اند.

این بازیکن و دوستش از او می خواهند که راه را باز کند تا عبور کنند. ابراهیم در ابتدا موافقت می کند اما ناگهان درگیری میان خلیل و اوزتورک به دلیلی نامعلوم بالا می گیرد. در این لحظه اوزتورک از طریق اسلحه از درون موتر خود شلیک می کند و متواری می شود.

در این حادثه خلیل ابراهیم جانش را از دست می دهد. قربانی در این درگیری پسرش حیدر، برادرش دوران و دوستانش سزگین و متین را در کنار خود داشته که همه آنها مجروح شده اند.

اوزتورک در سال 1985 در آلمان متولد شد و فوتبال خود را از آکادمی بایرلورکوزن آغاز کرد. این هافبک تهاجمی در سال 2006 قبل از انتقال به مانیاسپور ترکیه به نورنبرگ پیوست. او سپس در تیم های مطرح فوتبال ترکیه از جمله بشیکتاش و فنرباحچه نیز حضور یافت تا چهره ای نسبتا شناخته شده در فوتبال ترکیه به حساب بیاید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала