Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سود رئال از اختلاف به وجود آمده میان ستاره‌های پی‌اس‌جی

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
رئال مادرید از اختلاف به وجود آمده میان ستاره‌های پاریسن‌جرمن سود خواهد برد و می‌تواند به راحتی امباپه را جذب کند.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها اوضاع رختکن پاریسن‌جرمن رو به راه نیست و خبرها از فرانسه می‌رساند که میان ستاره‌های مطرح این تیم یعنی نیمار، مسی و امباپه اختلاف وجود دارد.

مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
پوچتینو: اختلافی میان نیمار و امباپه وجود ندارد، سیتی بهترین مربی دنیا را دارد

این موضوع را می‌تواند پس از تعویض شدن امباپه در بازی پی اس جی و مون‌پلیه به وضوح دید زیرا وی روی نیمکت از نیمار گلایه کرد و گفت که بازیکن برازیلی به او پاس نمی‌دهد. این اولین باری است که اختلاف این دو ستاره با هم علنی می شود و قبل از این نیز زمزمه‌هایی در این مورد شنیده‌ می‌شد.

این اختلافات ظاهراً و براساس گزارش رسانه‌های فرانسوی حل شده است اما می‌تواند عواقب بسیار بدی برای پی‌اس‌جی داشته باشد زیرا امباپه آخرین سال قراردادش را تجربه می‌کند و ممکن است به دلیل دلخوری از باشگاه و هم‌تیمی‌هایش به تمدید راضی نشود.

اگر چنین شود رئال مادرید سود زیادی از این موضوع خواهد برد و این می‌تواند به نزدیک شدن ستاره فرانسوی به کهکشانی‌های بی‌انجامد.

ستاره فرانسوی در شرایط موجود خودش را تنهاتر از همیشه حس می‌کند و همین مسئله به جدایی او کمک می‌کند.

 امباپه با چهار گل و چهار پاس گل بهتر از نیمار و مسی بوده و امشب نیز بازی مهم دیگری مقابل سیتی خواهد داشت و احتمالاً بار دیگر خواهد درخشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала