Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوپرلیگی‌ها در جنگ حقوقی، یوفا را زمین‌گیر کردند

© REUTERS / DADO RUVICMetal figures of football players are seen in front of the words "European Super League" in this illustration taken April 20, 2021
Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
یوفا مجبور شد شکایت خود علیه سه تیم حاضر در سوپرلیگ را لغو کند.

به گزارش اسپوتنیک، یوفا اقدامات قانونی خود را که قصد داشت علیه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس که از بنیان‌ گذاران سوپرلیگ اروپا بودند، انجام دهد  لغو کرد.

Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
ادامۀ جنگ یوفا با تیم‌های «سوپرلیگ»؛ طراحان اصلی به جلسه مهم فوتبال اروپا دعوت نشدند

یوفا رسما اعلام کرد پرونده شکایت خود علیه 3 باشگاه بارسلونا، رئال‌ مادرید و یوونتوس که همچنان از سوپرلیگ اروپا انصراف نداده‌اند را باطل کرده است چرا که این روند باطل نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

وب سایت رسمی یوفا بیانیه ای در این خصوص منتشر کرده. در این بیانیه آمده است:«بعد از توقف روند دادرسی علیه باشگاه های بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید در مورد نقض احتمالی چارچوب قوانین یوفا که در رابطه با "به اصطلاح سوپرلیگ" بود، نهاد تجدید نظر یوفا امروز اعلام کرده که دادرسی به کل لغو شده است؛ چنان که هرگز این دادرسی آغاز نشده بود. »

این در حالی است که الکساندر چفرین در ماه‌های گذشته بارها  3 باشگاه حاضر در سوپرلیگ را تهدید به حذف از لیگ‌های اروپایی کرده بود اما به نظر می‌رسد رای دادگاه اسپانیا به نفع یاغی‌ها، همه چیز را تغییر داده است.

12 باشگاهی که در ایجاد اصلی سوپرلیگ نقش داشتند طرح خود را برای رقابت جداگانه اعلام کرد و در ادامه از طریق دادگاهی در مادرید اعتراض خودشان را اعلام کردند. اگرچه تنها سه باشگاه به طور فعال از سوپرلیگ حمایت می کنند، اما هر 12 باشگاه سهامدار باقی می مانند.

یک دادگاه اسپانیایی به یوفا اولتیماتوم داده بود تا تهدیدهای تحریمی علیه باشگاه‌های موسس را لغو کند. تاکنون هیچ باشگاهی از آلمان، فرانسه یا سایر کشورهای اروپایی موافقت خود را برای حضور در سوپر لیگ اعلام نکرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала