Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هم‌تیمی رونالدو اکنون شیر فروشی می‌کند! + عکس

© AFP 2023 / ANDREW YATESCristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007
Cristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
ریچارد اکرسلی در گفتگویی در پیوند به دوران حضورش در منچستریونایتد صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ریچارد اکرسلی، بازیکن اسبق منچستریونایتد که هم‌بازی کریستیانو رونالدو در سال 2009 در الدترافورد بود، در مورد دوران حضورش در این تیم صحبت کرده است.

Manchester United'ın eski teknik direktörü Alex Ferguson - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
فرگوسن: رونالدو بازگشت فوق العاده داشت؛ گویا سزار به رُم برگشت

اکرسلی که زمانی هم‌بازی رونالدو در شیاطین سرخ بود، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته که او اکنون شیر فروشی می‌کند و در از سرنوشت خودش راضی است.

وی در این باره اظهار داشت:«آخرین باری که کریستیانو رونالدو در منچستر بود، من نیز حضور داشتم. با او تمرین می کردم و هم بازیش بودم. اکنون اما، یک شیرفروش هستم. دو دنیای متفاوت. من از وضعیت خودم گلایه ندارم. بسیار خوشحالم و سرنوشت زندگی خودم را در دست دارم.»

اکرسلی در سال 2009 اولین بازی خود برای منچستریونایتد انجام داد و در سال 2015 هم آخرین بازی خود را با پیراهن الدهام انجام داد. او در دقیقه 71 آن بازی مصدوم شد و دیگر به میادین برنگشت.

فوق ستاره پرتگالی پس از سه فصل حضور در یوونتوس دوباره به منچستریونایتد بازگشته است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала