Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: پی‌اس‌جی، تیمی در حال ساخت است

© AP Photo / Jon SuperГлавный тренер "Тоттенхэма" Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между "Ливерпулем" и "Тоттенхэм Хотспур" (27 октября 2019). Ливерпуль
Главный тренер Тоттенхэма Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между Ливерпулем и Тоттенхэм Хотспур (27 октября 2019). Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن می‌گوید که تیمش هنوز در حال ساخت است و جای پیشرفت زیاد دارد.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن با آن که ستاره‌های فراوانی در ترکیب داشت، تابستان گذشته اقدام به جذب چند ستاره دیگر کرد و بازیکنانی چون راموس، واینالدوم، دوناروما، اشرف حکیمی و لیونل مسی را به خدمت گرفت تا یکی از ارزشمند‌ترین تیم‌های جهان لقب گیرد.

Килиан Мбаппе на чемпионате Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
ورزش
دفاع پوچتینو از امباپه؛ کیلیان مغرور نیست

با این وجود پاریسی‌ها در بازی‌هایی که انجام داده‌اند، نمایش درخشان نداشته اند به بسیار دشواری به پیروزی دست یافته اند.

پی‌اس‌جی نخستین بازی خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، با تساوی آغاز کرد و امشب قرار است تا در یکی از دشوار‌ترین دیدارهایش به مصاف منچسترسیتی برود.

در آستانۀ این دیدار حساس مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی‌اس‌جی می‌گوید که تیمش هنوز در حال ساخت است و جای پیشرفت زیادی دارد.

او در نشست خبری قبل از بازی گفت:" ما یک تیم در حال ساخت هستیم، این یک واقعیت است نه یک نظر و می‌دانم که جای پیشرفت زیادی وجود دارد."
سرمربی پی‌اس‌جی در ادامه افزود:" ما با تیمی بازی می‌کنیم که بهترین مربی جهان، پپ گواردیولا را دارد و مانند ما آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد. "ما باید صبور باشیم  و مشخص است که در این روند منچسترسیتی از ما جلوتر است، اما این یک مسابقه فوتبال است، هر اتفاقی می تواند رخ دهد."

پوچتینو در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که در چند روز اخیر اختلاف میان ستاره‌های پی‌اس‌جی به وجود آمده و گفته می‌شود که این اختلافات افزایش خواهد یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала