Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: یوونتوس بدون رونالدو ضعیف‌تر شده است

© AP Photo / Francois Mori Thomas Tuchel
 Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از مصاف تیمش با یوونتوس، اظهار داشت که بانوی پیر پس از جدایی رونالدو ضعیف‌تر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب در یکی دیگر از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم چلسی و یوونتوس در ورزشگاه آلیانز تورین به مصاف هم خواهند رفت و هر دو تیم کار دشواری برای کسب سه امتیاز دارند.

توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
کمک بزرگ توخل به یک نظافتچی در فرانسه

یوونتوس به دلیل این که رونالدو را در تابستان از دست داد و فردا شب دیبالا موراتا را نیز در اختیار نخواهد داشت، کار سختی برابر آبی‌ها خواهد داشت و به نظر می‌رسد که نتواند برابر قهرمان اروپا ایستادگی کند.

توماس توخل سرمربی چلسی، در نشست خبری قبل از بازی اظهار داشت که یوونتوس پس از جدایی رونالدو ضعیف شده اما شرایط لازم برای پیشرفت را دارد و می‌تواند کار این تیم را دشوار سازد.

وی در این مورد گفت:" زمان نشان می‌دهد که جدایی رونالدو برای یووه خوب بوده یا خیر، اما من فکر می کنم این یک راز نیست هر تیمی که رونالدو را داشته و او را از دست داده است، ضعیف شده زیرا او یکی از بزرگ‌ترین بازیکنانی است که در این مسابقه بازی کرده است. یوونتوس یک قهرمان بزرگ و یک شخصیت بزرگ را از دست دادند. آن‌ها اما بدون رونالدو نیز می‌توانند برنده مسابقات باشند زیرا یک مربی بزرگ، تجربه و استعداد لازم را دارند."
توخل در ادامه افزود:" تیم ما شاید شانس زیادی برای پیروزی داشته باشد و این خوب است و انگیزه ما را برای کسب پیروزی بالا می‌برد."
سرمربی چلسی در مورد شکست تیمش برابر چلسی و عدم تأثیرگذاری گرانقیمت‌ترین بازیکن تیمش در آن دیدار نیز صحبت کرد و گفت:" این یک امر عادی است زیرا شما باید با بازیکنان خود، با نقاط قوت و ضعف آنها سازگار شوید. ما در بازی با سیتی بسیار بی‌‍‍نظم بودیم، برنامه دفاعی و مسئولیت من شاید منجر به این رفتار شد. همه ما مسئول هستیم. اما ما در آن دیدار نشان دادیم که می‌توانیم با پرسینگ بالا بازی کنیم و توپ را با روملو برای دفعات بیشتر بدهیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала