خواست کنگره امریکا از دولت بایدن: درباره برنامه برای استفاده از پایگاه‌های روسیه توضیح دهید

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر خواست کنگره امریکا از دولت بایدن: درباره برنامه برای استفاده از پایگاه‌های روسیه توضیح دهید
خواست کنگره امریکا از دولت بایدن: درباره برنامه برای استفاده از پایگاه‌های روسیه توضیح دهید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
مجلس نمایندگان ایالات متحده خواستار توضیح کاخ سفید در خصوص برنامه‌ریزی برای استفاده از پایگاه‌های روسیه شد.

به گزارش اسپوتنیک، قانونگذاران جمهوری خواه ناظر بر سیاست خارجی امریکا از دولت جو بایدن در مورد برنامه‌های موجود برای استفاده از پایگاه‌های نظامی روسیه در آسیای میانه توضیح خواسته‌اند.

همکاری امریکا روسیه در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
هماهنگی فعالیت های استخبارات روسیه و امریکا در افغانستان

در این مورد سرویس مطبوعاتی سناتور جیم اینهوف گزارش داده است.

پیش از این وال استریت ژورنال با استناد به منابع گزارش داده بود که این موضوع در دیدار رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده، جنرال مارک میلی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه والیریا گراسیموف مطرح شده است. اما گراسیموف هیچ وعده ای نداده است.

اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان مایکل مک کال و مایک راجرز، جیم ریش، رئیس کمیته روابط خارجی سنای امریکا و جیم اینهوف، عضو کمیته نیروهای مسلح سنا این درخواست را مطح کرده اند.

آنها از امکان همکاری نظامی با روسیه در مبارزه با تروریزم ابراز نگرانی کردند.

به گفته قانونگذاران ، همکاری با مسکو در دستیابی به اهداف ضدتروریسم امریکا سهیم نخواهد بود و راهی برای ایجاد یک رابطه "پایدار و قابل پیش بینی" با روسیه ایجاد نخواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала