Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش دو ستاره پی‌اس‌جی به اختلاف با سرمربی تیم

© REUTERS / POOLParis St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta.
Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
نیمار و امباپه به موضوع اختلاف با سرمربی پاری‌سن‌‌جرمن واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپونتیک، در آستانه دیدار حساس پاری‌سن‌‌جرمن با منچسترسیتی در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا صحبت‌هایی درباره اختلاف نیمار و کیلیان امباپه با مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسی‌ها مطرح شده بود.

مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
پوچتینو: اختلافی میان نیمار و امباپه وجود ندارد، سیتی بهترین مربی دنیا را دارد

در همین رابطه، نشریه «دِیلی مِیل» علام کرد نیمار و امباپه هر گونه اختلاف با پوچتینو را به سخره گرفتند و تأکید کردند کوچک‌ترین مشکلی با سرمربی پاری‌سن‌جرمن ندارند.

از سوی هم، در جدیدترین ادعا نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد باشگاه رئال مادرید دلیل اصلی بهم خوردن رابطه دو ستاره پاریسی است. نیمار از پافشاری امباپه برای جدایی از پاریس و رفتن به رئال مادرید دلخور است به همین خاطر به این بازیکن در بازی ها پاس نمی دهد.

امباپه در تلاش است تا به نحوی شده راهی رئال مادرید شود و این رفتار ستاره فرانسوی باعث شده تا در رختکن پاریس نیز گوشه گیر شود. در بازی مقابل مون پلیه و پس از اینکه تعویض شد، روی نیمکت گفت که نیمار به او پاس نمی دهد و از این رفتار بازیکن برزیلی ابراز نارضایتی کرد.

پس از آن بود که در رسانه های مختلف گفته شد که روابط امباپه و نیمار رو به سردی می رود. مثلث مسی، نیمار و امباپه در بازی مقابل کلوب بروژ در هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی نداشت و اکنون باید دید که در اولین محک جدی مقابل منچسترسیتی به چه شکل عمل می کنند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала