Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: دیدار با بنفیکا تعیین‌کننده نیست؛ ما همیشه برای پیروزی بازی می‌کنیم

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
کومان لحظات پیش در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل بنفیکا در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا می‌گوید که بنفیکا تیم قدرتمندی است اما باید مقابل آنها با در اختیار داشتن توپ و میدان به نتیجه خوبی برسیم.

Полузащитник Барселоны Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
فهرست بازیکنان بارسلونا برای بازی مقابل بنفیکا اعلام شد + عکس
کومان با حضور در نشست خبری پیش از این بازی گفت:«نمی دانیم این تیم قوی ترین تیم گروه است یا خیر، اما می دانیم آن ها تیم قدرتمندی دارند. من تجربه کار با آن ها را دارم و می دانم چه قدر عالی هستند. این یک بازی زیبا از دو تیم با دو سبک مختلف خواهد بود. ما باید نتیجه خوبی بگیریم. می توان انتظار یک بازی جالب را داشت.»
کومان در ادامه در خصوص شرایط «آنسو فاتی» هم گفت:«نمی‌دانم او به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت خواهد شد یا نه. آنسو در تقابل با لوانته بازی خوبی را به نمایش گذاشت و گلزنی هم کرد. فاتی 10 ماه به دور از میادین بوده و تنها 15 دقیقه بازی کرده است، بنابراین نمی‌توانم نظری در خصوص پیوستن او به تیم ملی اسپانیا بدهم.»
سرمربی هالندی بارسلونا در پایان در خصوص دیدارش با خوان لاپورتا رییس این باشگاه نیز اظهار داشت:«من هنوز رئیس لاپورتا را ندیده ام. مطمئن هستم امروز بعد از ظهر یکدیگر را در هواپیما خواهیم دید.»

این دیدار ساعت 11:30 دقیقه فردا شب به میزبانی بنفیکا برگزار می‌شود. بارسلونا در دیدار نخست با سه گل مغلوب بایرن‌مونیخ شد و بنفیکا هم در زمین دینامو به تساوی بدون گل رسید.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала