تسلیمی پول های نقد بدست آمده از بعضی نقاط افغانستان به بانک مرکزی این کشور

© AFGCentralbank · Government Organizationتسلیمی پول های نقد بدست آمده از بعضی نقاط افغانستان به بانک مرکزی این کشور
تسلیمی پول های نقد بدست آمده از بعضی نقاط افغانستان به بانک مرکزی این کشور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
بانک مرکزی افغانستان اعلام کرد، که پول های نقد بدست آمده از بعضی نقاط این کشور به این بان تسلیم شد. 

امریکا پول افغانستان را پس نمی دهد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
امریکا پول افغانستان را پس نمیدهد
به گزارش اسپوتنیک، د افغانستان بانک با نشر خبرنامه ای نوشت: پول های نقد بدست آمده از بعضی نقاط کشور به د افغانستان بانک تسلیم داده شد.

این بانک نوشته است، که 6 میزان 1400- پول های که از سوی امارت اسلامی افغانستان از ولایت های خوست، لوگر و پنجشیر بدست آمده بود، به د افغانستان بانک سپرده شد.
این بانک افزوده است، که مجموع پول های بدست آمده از ولایات یاد شده حدود1.6 میلیون دالر امریکایی و 79 میلیون افغانی می شود.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که مولوی عبدالقدیر احمد معاون دوم د افغانستان بانک حین تسلیم گیری این پول ها از امانت داری امارت اسلامی افغانستان امتنان نموده و سپردن این پول ها را اصل تعهد به امانت داری و وطندوستی عنوان نمود.
در پایان این خبرنامه آمده است، که به همین ترتیب از مسئولان امارت اسلامی افغانستان که این پول ها را به خزانه د افغانستان بانک تحویل داده اند، ستایش بعمل آورد که پول ها را با امانتداری کامل به این بانک رسانیدند.

یادآوری می کنیم، که گروه طالبان به تاریخ 15 اگوست به جز از ولایت پنجشیر همه ولایت های افغانستان را زیر کنترل خود در آوردند و پس از آن جنگ را پایان یافته خواند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала