Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام زمان دیدار قهرمان اروپا با قهرمان کوپا آمریکا

© REUTERS / MICHAEL REGANقهرمانی ایتالیا در یورو 2020
قهرمانی ایتالیا در یورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
عضو شوید
یوفا اعلام کرد که ایتالیا قهرمان اروپا در ماه جون آینده با آرجانتین قهرمان کوپا آمریکا دیدار خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به اساس اعلام یوفا؛ قرار است ایتالیا قهرمان جام ملت‌های اروپا در ماه جون سال آینده برابر آرجانتین قهرمان کوپا آمریکا به میدان برود.

مسابقه بین قهرمانان قاره، آخرین گام برای همکاری نزدیک‌تر بین نهاد حاکم بر فوتبال اروپا و معادل آن در آمریکای جنوبی CONMEBOL است. یوفا می‌گوید که توافق برای این بازی بین قاره‌ای به علاوه دو دوره دیگر آن نیز به دست آمده است اما تاریخ و مکان دقیق بازی هنوز مشخص نیست اما گزارش شده ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا در ناپل (ایتالیا) که پس از درگذشت اسطوره آرجانتین و ناپولی نامگذاری شده؛ احتمالا میزبان این بازی خواهد بود.

ادامه همکاری بین دو کنفدراسیون در حالی صورت می‌گیرد که هر دو با پیشنهادات فیفا برای اصلاح تقویم بازی‌های ملی که شامل جام‌های جهانی دوساله می‌شود، مخالفت کرده‌اند.

یوفا اعلام کرد که یک دفتر مشترک نیز در لندن افتتاح می‌شود تا روی پروژه‌های آینده کار کند.

در بیانیه‌ای آمده است: "با دست یافتن به این توافق، یوفا و کنمبل تعهد خود را برای توسعه فوتبال فراتر از مناطق جغرافیایی شان، به عنوان پلی که مردم، کشورها، قاره‌ها و فرهنگ‌ها را متحد می‌کند، اعلام می‌کنند. کمیته اجرایی یوفا و شورای کنمبل همچنین تمایل شدید شان را برای ادامه همکاری در سایر موضوعات مورد علاقه متقابل اعلام کرده‌اند."

کنفدراسیون‌ها در فبروری 2020 یادداشت تفاهم جدیدی را امضا کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала