Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران بارسا؛ تمدید بلند مدت با فاتی ممکن نیست

© AFP 2023 / LLUIS GENEАнсу Фати
Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
عضو شوید
بارسلونا مایل است تا شماره 10 جدید خود را به صورت بلند مدت حفظ کند، اما مشکل دارد.

به گزارش اسپوتنیک، آنسو مانه فاتی وینگر ۱۸ ساله و اسپانیایی بلوگرانا که تا سال 2022 با بارسلونا قرارداد دارد، به نماینده خود خورخه مندس و باشگاه گفته است که می خواهد در این تیم بماند.

اما ظاهرا بارسا که شدیدا علاقه مند تمدید قرارداد با این ستاره آینده دار است، با مشکلاتی روبه رو است که اجازه تمدید بلند مدت را به این تیم نمیدهد.

به نقل از رسانه ها، مندس سه هفته پیش از بارسلونا پیشنهاد تمدید را دریافت کرده و متئو آلمانی، مدیر فوتبال باشگاه نیز از یک ماه و نیم پیش روی این پیشنهاد کار می کند.

​در روز 15 سپتامبر، بین خانواده فاتی و مندس غذای شب صرف شده که آلمانی نیز در جمع آنها حضور داشته و در مورد اولویت با تمدید قرارداد ستاره جوان صحبت و تاکید شده است.

بر اساس این گزارش، مندس و نماینده باشگاه پس از صحبت و بحث طولانی در خصوص ماندن فاتی در بارسا، به این نتیجه رسیده‌اند که تمدید قرارداد طولانی مدت نخواهد بود، زیرا این موضوع تاثیر و ربط مستقیم به وضعیت مالی بد بارسا دارد.

بر این اساس پس از بهبود وضعیت اقتصادی بارسلونا، این قرارداد مورد بازبینی قرار می گیرد. بنابر شرایط ذکر شده، به احتمال خیلی زیاد فاتی در بارسلونا خواهد ماند؛ اما فعلا خبری از تمدید قرارداد بلند مدت نیست.

View this post on Instagram

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona)

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала