Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوری سه ماهه ژاکا از میادین

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر گرانیت ژاکا Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal
گرانیت ژاکا  Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
عضو شوید
گرانیت ژاکا هافبک آرسنال به خاطر مصدومیت زانو برای مدت سه ماه از مستطیل سبز دور شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ گرانیت ژاکا ستاره سوئیسی خط میانی آرسنال به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو برای مدت سه ماه از میادین به دور شد.

او که به بازیکن کلیدی زیر نظر میکل آرتتا بدل شده بود، به این تیم کمک کرد تا شرایط دشوار ابتدای فصل را رد شده و به ثبات نسبی دست یابد. اما شرایط بر وفق مراد پیش نرفت زیرا در جریان دیداری برابر تاتنهام که با نتیجه 3-1 توپچی‌ها برنده شدند، این بازیکن 29 ساله دچار مصدومیتی جدی شد. حالا مشخص گردیده که او تا قبل از کریسمس نمی‌تواند وارد زمین فوتبالی شود اما آرسنال اعلام نموده که نیازی به انجام عمل جراحی نیست.

در بیانیه آرسنال آمده است:

"پس از مصدومیت گرانیت ژاکا از ناحیه زانوی راست... ارزیابی‌ها و اسکن‌هایی انجام شد که نشان می‌دهد این بازیکن مصدومیت جدی از ناحیه رباط زانوی راست دارد. چند متخصص در لندن با یکدیگر مشورت کرده و در نهایت به این نتیجه رسیدند که او نیازی به انجام عمل جراحی ندارد. برنامه ریکاوری و درمان گرانیت فوراً آغاز خواهد شد و ما قصد داریم که در فاصله حدود سه ماه آینده بار دیگر زمینه حضور او در میدان را فراهم کنیم."

این در حالیست که او پس از مصدومیت با کمک کادر پزشکی از زمین به بیرون برده شد. همین باعث گردید که بسیاری احتمال مصدومیت جدی این بازیکن را حدس بزنند. با این مصدومیت ستاره سوئیسی بخش قابل توجهی از مسابقات لیگ برتر را از دست خواهد  داد و در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر برای کشورش نیز در دسترس نخواهد بود.

ولی خود این بازیکن لحظات پیش اعلام داشت:

"بازیابی اکنون شروع می‌شود؛ همه چیز را می‌دهم تا در زمان مناسب به زمین برگردم"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала