Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش ها به دراز کشیدن عجیب مسی روی زمین؛ از طعنه فردیناند تا شوخی نیمار

© REUTERS / Albert GeaEl futbolista Lionel Messi durante una presentación
El futbolista Lionel Messi durante una presentación - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
عضو شوید
در دیداری تیم های پی اس جی و نیمار در لیگ قهرمانان یک اتفاق جالب برای مسی رخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و در جریان پیروزی 2 بر 0 پی اس جی برابر سیتی که یکی از گل های آن توسط مسی زده شد، اتفاق جالبی برای مسی افتاد.

زمانی که سیتی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، بازیکنان پی اس جی دیوار دفاعی تشکیل دادند تا در مقابل این توپ بایستند، جالب این جاست که مسی کسی بود که پشت دیوار دفاعی روی زمین دراز کشید تا مانع شوت زمینی بازیکن سیتی شود.

این حرکت مسی واکنش های زیادی را به همراه داشت که دو تای آن در جریان پخش زنده برنامه تلویزیونی BT SPORT بود.

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که دراز کشیدن روی زمین در حین زدن ضربه آزاد از سوی حریف در شان لیونل مسی نیست.

فردیناند در این خصوص گفت:« لحظه‌ای که مائوریسیو پوچتینو در تمرینات از او خواسته که چنین کاری را انجام دهد باید یک نفر قدم پیش می‌گذاشت و می‌گفت نه، نه، نه. این اتفاق نباید برای مسی رخ دهد. شما نمی‌توانید. این کار بی‌احترامی است. من حاضر به پذیرش آن نیستم. اگر من عضوی از این تیم بودم اجازه چنین کاری را نمی‌دادم و می‌گفتم که من به جای مسی دراز می‌کشم. من نمی‌توانم ببینم که او اینطور روی زمین دراز کشیده است. لباس او نباید کثیف شود. این کار در شان مسی نیست.»

​ اما در میان انتقادات فردیناند، نیمار هم بازی مسی در پی اس جی نیز با این حرکت مسی به شوخی و طنر پرداخت. او عکسی را در حسابش استوری کرد و نوشت: تو آنجا چه کار میکنی؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала