Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در کنار خوبی هایش به یوونتوس ضربه زد

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
عضو شوید
لئوناردو بونوچی مدافع با تجربه تیم فوتبال یوونتوس از تاثیرات بد رونالدو روی تیمش صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بونوچی که سه فصل با ستاره پرتگالی در یووه سپری کرد، از تاثیرات حضور این بازیکن در بانوی پیر، البته تاثیرات منفی در گفتگو با اتلتیک صحبت کرده است.

بونوچی معتقد است که حضور رونالدو همان قدر که روی انگیزه و یک دست شدن تیم تاثیرگذار بود، در کم کاری تیم نیز تاثیرگذار بود.

بونوچی معتقد است، رونالدو در کنار این که گل های زیادی برای یووه زود و تاثیرات فراوانی روی نظم تیم داشت، بعضی اوقات باعث میشد تا بازیکنان آنچه که باید تاثیرگذار بازی کنند را نشان در تیم نشان ندهند.

​ ستاره ملی پوش یووه در خصوص رونالدو به نشریه اتلتیک گفت:

«رونالدو به یوونتوس کیفیت و شخصیتی بالا بخشید. او گل های فراوانی هم زد و حضورش در یوونتوس از هر نظر تاثیر زیادی روی تمامی بازیکنان گذاشت. ولی به تدریج به جایی رسیدیم که بازیکنان فکر می کردند صرفا حضور رونالدو در زمین برای پیروزی کفایت می کند.

مدافع یووه گفت: شرایط به گونه ای شد که برخی در تمرینات تلاش گذشته را به خرج نمی دادند، کوتاهی می کردند و فداکاری بازیکنان در زمین کمتر میشد. به خصوص در سال پایانی حضور رونالدو در یوونتوس.»

​بونوچی ادامه داد:« در تیم تفکری ایجاد شده بود که اگر تنها توپ را به رونالدو برسانیم، برنده خواهیم شد، ولی رونالدو خودش نیز برای موفقیت و گلزنی به تیم نیاز داشت. در واقع این یک نیاز متقابل بود. فصل قبل در لیگ چهارم شدیم ولی در جام حذفی قهرمانی را کسب کردیم چرا که آنجا بازهم مثل یک تیم بازی کردیم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала