Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت مدافع راست لیورپول؛ آرنولد بازی با سیتی را از دست داد؟

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر ترنت الکساندر آرنولد Футбол. Лига чемпионов. Матч "Спартак" - "Ливерпуль"
ترنت الکساندر آرنولد  Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
عضو شوید
الکساندر آرنولد مدافع راست و انگلیسی لیورپول در تمرینات دچار مصدومیت شد و احتمال می‌رود بازی حساس برابر منچسترسیتی را در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را از دست دهد.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر آرنولد در تمرینات آمادگی لیورپول برای مصاف با پورتو در دومین هفته از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دچار مصدومیت شد و تمرین را نیمه تمام گذاشت.

Матч между клубами Ливерпуль и Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
مصدومیت نگران کنندۀ آرنولد در دیدار انگلیس – اتریش

او در بازی برابر اسپورتینگ لیسبون در ترکیب قرار نگرفت و حتی روی نیمکت نیز حضور ندارد تا گمانه‌ها در مورد احتمال دور چند هفته‌ای او قوت گیرد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول قبل آغاز دیدار تیمش برابر اسپورتینگ لیسبون در مورد آرنولد صحبت کرد و اظهار داشت که هنوز معاینات کامل بر روی او انجام نشده و مشخص نیست که چه مدتی وی از میادین دور خواهد بود.

او در این مورد به بی تی اسپورت گفت:" متأسفانه او مدت کوتاهی پس از آغاز تمرین احساس ناراحتی کرد و پس از این که ما ارزیابی کردیم، مشخص شد که او مصدوم شده و در بازی امشب حضور نخواهد داشت."
او در ادامه افزود:" من فکر نکنم او حتی به بازی برابر سیتی قابل دسترس باشد زیرا ابتدأ فکر می‌کردیم مصدومیتش زیاد جدی نباشد، اما اینطور نیست."

آرنولد در حالی مصدوم شده است میلنر در دیدار برابر پورتو جانشین او شده است و احتمال می‌رود در دیدار برابر سیتی نیز جیمز به جای او بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала