Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان 1 - اتلتیکو 2؛ فتح سختِ سن‌سیرو مقابل میلان 10 نفره، سوارز باز هم گل طلایی زد

© REUTERS / Juan MedinaГол во время футбольного матча "Атлетико - Бавария"
Гол во время футбольного матча Атлетико - Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
عضو شوید
اتلتیکومادرید در دیدار دومین دیدار خود در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، موفق به کسب پیروزی در خانۀ حریف شد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم آث میلان و آتلتیکومادرید در دومین هفته از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 1-2 به سود مادریدی‌ها به پایان رسید.

شاگردان پیولی که نخستین دیدار خود را به لیورپول واگذار کرده بودند، در این دیدار نمایش خوبی در نیمه نخست داشتند و در دقیقه 20 لیائو موفق شد تیمش را از حریف پیش بیندازد.

میلان در ادامه فرانک کسیه را به دلیل دریافت کارت سرخ در دقیقه 29 از دست داد اما موفق به حفظ نتیجه در نیمه نخست شد و با برتری راهی رختکن شد.

​در نیمه دوم اتلتیکو تلاش زیادی برای استفاده از ده نفره شدن میلان انجام داد تا موفق به گُلزنی شده و با دست پُر از سن‌سیرو بیرون شود.

شاگردان سیمئونه در دقایق پایان بازی فشار سنگینی برای رسیدن به این هدف آوردند و موفق شدند با گُلزنی گریزمن در دقیقه 84 و سوارز در دقایق اضافی (7+90)، پیروزی را به دست بیاورند و سه امتیاز را از آن خود کنند.

به این ترتیب اتلتیکو موفق شد تا در خانۀ حریف قدرتمندش به پیروزی برسد و نخستین پیروزی این فصل لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

با این پیروزی اتلتیکو با 4 امتیاز پس از لیورپول 6 امتیازی در رده دوم گروه B، قرار گرفت و پورتو و میلان نیز نیز سوم و چهارم شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала