Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پپ: کنترول مسی در 90 دقیقه غیر ممکن است؛ پوچتینو: بعد از گل مسی جشن گرفتم

© REUTERS / PETER POWELLالمدرب الإسباني لفريق مانشستر سيتي الإنجليزي، بيب غوارديولا
المدرب الإسباني لفريق مانشستر سيتي الإنجليزي، بيب غوارديولا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا پس از شکست منچسترسیتی در لیگ قهرمانان برابر پاری‌سن‌ژرمن اظهار داشت که کنترل کامل لیونل مسی غیرممکن است.

در جریان بازی دو تیم، لیونل مسی توانست اولین گل خود را در پاریس به ثبت برساند تا تیم‌اش انتقام شکست در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته با همین نتیجه را بگیرد.

سرمربی منچسترسیتی پس از بازی گفت: "ما حریف را به خوبی کنترل کردیم، اما متاسفانه موفق به باز کردن دروازه پاری‌سن‌ژرمن نشدیم. در تمام جریان بازی از نمایش سیتی در این دیدار راضی بودم و ما همه کار به جز گلزنی انجام دادیم. ما خوب دفاع کردیم اما مدافعان پی‌اس‌جی خیلی عقب قرار گرفته بودند و ضد حمله آنها با توجه به کیفیت بازیکنان شان خطرناک است. این فوتبال است و به جز تمجید فراوان از سبک بازی سیتی، چیزی برای گفتن ندارم. اکنون غذا خورده خوب ریکاوری می‌کنیم و خود را برای بازی یکشنبه در لیگ برتر برابر لیورپول آماده می‌کنیم."

در همین حال اما سرمربی اسپانیایی سیتی به تمجید از لیونل مسی پرداخت که در بازی مقابل تیم‌ وی نمایش فوق العاده داشت. او می‌گوید که اگر مسی در لباس پاری‌سن‌ژرمن خوشحال او نیز از این کار خوشحال می‌شود:
"همه می‌دانیم که کنترل لئو در 90 دقیقه غیرممکن است. او زیاد با توپ در ارتباط نبود البته او از مصدومیت بر می‌گشت و نیاز به کمی ریتم داشت اما ما به خوبی می‌دانیم چه زمانی می‌تواند بدود و به توپ نزدیک شود، قابل توقف نیست."
سرمربی اما در ادامه اضافه کرد: "بگذارید بگویم من عاشق مارکو وراتی هستم. من مارکو را خوب می‌شناسم و این بازیکن دوباره امشب نیز عملکرد درخشانی از خود در میدان ارائه داد. وراتی بازیکنی استثنایی است و اگرچه جثه بزرگی ندارد، اما همیشه می‌توانید روی او حساب کنید. خوشحالم که وراتی از مصدومیت برگشته و می‌تواند بازی کند."

در سوی دیگر مائوریسیو پوچتینو سرمربی PSG ضمن ابراز خرسندی از درخشش لیونل مسی، به توصیف فوق ستاره‌اش پرداخت: "من این گل را جشن گرفتم. معمولاً من گلها را جشن نمی‌گیرم، آن را برای خودم نگه می‌دارم اما امروز برای مسی این کار را کردم. من سالها به تماشای گلزنی مسی به عنوان حریف نشستم بنابراین این بار، گلزنی برای تیمم فوق العاده است."

پوچتینو تصریح کرد: "شما به چنین عملکردی نیاز دارید تا بازیکنی مانند او بتواند گل بزند و دروازه را باز کند. پیروزی‌ها همیشه به صورت جمعی و از تیم است. این یک ورزش تیمی است. این پیروزی برابر یکی از بهترین تیم‌های جهان و یکی از بهترین مربیان است. این نتیجه بسیار خوبی است و من بسیار خوشحالم."

سرمربی پاریسی‌ها همچنان در مورد حریف دیشب تیم‌اش اظهار نمود: "سه نکته واقعاً مهم است. وقتی سیتی واقعا خوب بازی کرد کار آسانی نبود اما ما توانستیم واقعاً هجومی باشیم و دو گل به ثمر برسانیم. من خیلی خوشحالم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала